تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
اظهارات خانواده مهماندار هواپیمای یوگنی پریگوژین سناریوی جدیدی را در مورد چگونگی کشته شدن رهبر واگنر و دلایل انفجار هواپیمای وی در آسمان مسکو فاش کرد.
عکس و پیام مهماندار هواپیمای پریگوژین معمای مرگ رئیس واگنر را فاش می‌کند
به گزارش مردم فردا،تنها مهماندار این پرواز، کریستینا راسپوپووا، تصویری از آخرین وعده غذایی خود را قبل از سوار شدن به هواپیما در حساب کاربری خود در پلتفرم «X» منتشر کرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، مهماندار هواپیما به اعضای خانواده خود اطلاع داد که هواپیما به دلیل «معاینه فنی و تعمیرات نامشخص» تأخیر داشته است.

پریگوژین در هواپیمای تجاری خصوصی امبرائر ۱۳۵ تنها نبود، بلکه شش نفر از همراهانش از جمله دستیارش دیمیتری اوتکین و خدمه سه نفره، خلبان، دستیارش و مهماندار نیز حضور داشتند. هواپیما هنگام سقوط از مسکو عازم سن پترزبورگ بود.

به گزارش العربیه، هواپیمای امبرائر لگاسی ۱۰ روز قبل از آخرین پرواز خود معاینه فنی و تعمیر شده بود.

قبل از حادثه، رستم کریموف، کمک خلبان هواپیما پس از تعمیر و معاینه فنی سوار هواپیما شد تا به همراه گروهی از مسافران از جمله پریگوژین و دیمیتری اوتکین، بنیانگذار واگنر به سن پترزبورگ برود.

این منابع اعلام کردند: نمی‌توان وجود مواد منفجره در هواپیما در محل تعمیر را بعید دانست. فرضیه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه بمب در محفظه یکی از چرخ‌های فرود هواپیما کار گذاشته شده باشد. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که انفجاری در یکی از چرخ‌ها در هوا رخ داده که منجر به سقوط یکی از بال‌های هواپیما شده است. در اثر انفجار و افت فشار، همه سرنشینان هواپیما بلافاصله از هوش رفتند که باعث شد خدمه نتوانند وضعیت اضطراری را گزارش کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcbfab5.rhbgfpiuur.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین