تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۳ ابزار جدیدی به‌نام Dev Home معرفی کرد که مخصوص توسعه‌دهندگان ویندوز است.
آیا مایکروسافت با ابزار جدید Dev Home، ویندوز را به خانه ایده‌آل توسعه‌دهندگان بدل می‌کند؟
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت تغییری در ویندوز اعمال کرده است تا توسعه‌دهندگان بتوانند ماشین‌های مجازی را ساده‌تر راه‌اندازی و استفاده کنند. بخش جدید Dev Home در ویندوز ۱۱ هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی قابل‌دسترس است و به شما امکان می‌دهد محیط‌های توسعه را برای ماشین‌های مجازی که به گیت‌هاب و مخزن‌های مربوطه متصل می‌شوند راه‌اندازی کنید. Dev Home نصب ابزارها و پکیج‌ها و کارهای دیگری را نیز ممکن می‌کند.

بر اساس گزارش ورج، Dev Home از Windows Package Manager (یا winget) مایکروسافت به‌منظور ساخت یک فایل پیکربندی برای نصب اپلیکیشن‌ها، ابزارها و پکیج‌هایی که توسعه‌دهندگان نیاز دارند استفاده می‌کند. Dev Home همچنین به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد با بهره‌گیری از Microsoft Dev Box و GitHub Codespaces محیط‌های کدنویسی را در فضای ابری پیکربندی کنند.

مایکروسافت همچنین Dev Drive را در داخل Dev Home ساخته است. این حافظه‌ برای توسعه‌دهندگان شخصی‌سازی‌ شده و از جدیدترین Resilient File System (یا ReFS) مایکروسافت استفاده می‌کند. مایکروسافت حالت عملکردی جدیدی برای Microsoft Defender نیز معرفی کرده است تا سرعت این نرم‌افزار افزایش یابد.
https://mardomefarda.ir/vdchq-nz.23n6-dftt2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما