تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
نسخه‌ی جدید مرورگر مایکروسافت اج قابلیت‌های کاربردی جدیدی مثل پیش‌بینی متن در فیلد‌های ویرایش متن‌های طولانی فرم‌های تحت‌وب را ارائه می‌دهد.
نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد
به گزارش مردم فردا،مایکرسافت جدیدترین به‌روزرسانی مرورگر اج را با شماره نسخه‌ی ۱۰۹٫۰٫۱۵۱۸٫۴۹ منتشر کرد. این آپدیت برای نسخه‌های پایدار اج دردسترس است؛ بنابراین، افرادی که برای انجام کارهای روزانه به مرورگر وابسته هستند، می‌توانند آن را بدون نگرانی دانلود و نصب کنند.
نسخه‌ی جدید این مرورگر با چند قابلیت جدید ازجمله پیش‌بینی متن همراه شده است. این ویژگی در فیلدهای ویرایش متن‌های طولانی در فرم‌های تحت‌وب به کاربران کمک می‌کند تا متن‌های دلخواهشان را سریع‌تر تایپ کنند. البته قابلیت مذکور درحال‌حاضر فقط در ایالات‌ متحده، هند و استرالیا و فقط به زبان انگلیسی دردسترس است.

به‌ گزارش ویندوز سنترال، نسخه‌ی ۱۰۹٫۰٫۱۵۱۸٫۴۹ اج گزینه‌ای برای پیوند‌دادن حساب شخصی مایکروسافت و حساب Azure Active Directory ازطریق محل‌ کار یا تحصیل نیز ارائه می‌دهد. گفتنی است که امتیازهای موسوم به Microsoft Rewards که ازطریق هریک از حساب‌های مذکور به‌دست می‌آورید، با‌هم جمع می‌شوند. در‌ادامه تغییرات کامل جدیدترین نسخه‌ی جدید اج مایکروسافت را مرور می‌کنیم:

پیوند بین حساب شخصی مایکروسافت (MSA) و حساب Azure Active Directory (AAD): مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد تا حساب شخصی خود و حساب آژور را ازطریق محل‌ کار یا تحصیل مرتبط کنند. پس‌از ایجاد پیوند، کاربران می‌توانند در ازای جست‌وجوی‌های بینگ که در مرورگر یا کادر جست‌وجوی ویندوز انجام می‌دهند، امتیاز به‌دست آورند. مدیران سیستم نیز می‌توانند این ویژگی را در بخش Message Center مرکز مدیریت مایکروسافت ۳۶۵ یا با استفاده از خط‌مشی LinkedAccountEnables کنترل کنند.

تغییر تأیید گواهی سرور TLS: در نسخه‌ی ۱۱۰ اج، فهرست اعتماد گواهی و تأییدکننده‌ی گواهی از فروشگاه اصلی سیستم‌عامل میزبان جدا می‌شود و درعوض، فهرست اعتماد پیش‌فرض گواهی و تأییدکننده‌ی گواهی مرورگر ارائه و همراه با آن ارسال خواهد شد. خط‌مشی MicrosoftRootStoreEnables نیز برای آزمایش به‌منظور کنترل این قابلیت استفاده می‌شود. پشتیبانی از این خط‌مشی طبق برنامه‌ریزی مایکروسافت در نسخه‌ی ۱۱ اج حذف خواهد شد.
پیش‌بینی متن برای کمک به نوشتن سریع‌تر با اشتباهات کمتر: مایکروسافت اج اکنون در فیلدهای ویرایش متن طولانی فرم‌های تحت‌وب، قابلیت پیش‌بینی کلمات را ارائه می‌دهد. مدیران می‌توانند با خط‌مشی TextPredictionEnabled، دردسترس‌بودن این ویژگی را کنترل کنند. این قابلیت درحال‌حاضر فقط به زبان انگلیسی و فقط در ایالات‌ متحده و هند و استرالیا ارائه شده است و زبان‌های جدید در آینده به آن اضافه خواهد شد. علاوه‌براین، قابلیت مذکور به‌ زودی در دسترس کاربران سایر کشورها قرار خواهد گرفت.
https://mardomefarda.ir/vdcgzz9q.ak93z4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما