تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
جالب است ۰
مایکروسافت برای بیشتر کردن امنیت سرویس‌های ابری برنامه Microsoft Defender for Cloud را توسعه می‌دهد.
مایکروسافت برای افزایش ایمنی سرویس‌ ابری چه برنامه‌ای دارد؟
به گزارش مردم فردا،شرکت مایکروسافت در حال توسعه محصولی برای یافتن نقاط ضعف امنیتی و نظارت بر آن‌ها در رایانش ابری است.
به گفته مسئولان مایکروسافت این استراتژی شامل Google Cloud و سرویس ابری آمازون هم می‌شود. پس از گذشت سه ماه از افزودن پشتیبانی از محصولات آمازون به برنامه Microsoft Defender for Cloud ، حمایت از سرویس ابری شرکت گوگل هم شروع می‌شود. مایکروسافت از رابط برنامه نویسی باز برای اتصال به محصولات Google Cloud و Amazon Web Services و ارائه خدمات امنیت سایبری استفاده کرده است. کاربران معمولا از چندین پلتفرم ابری استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، آمازون و گوگل محصولاتی در زمینه امنیت سایبری دارند.
شرکت مایکروسافت
به گفته واسو جاکال معاون امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت، هکر‌ها با شناسایی درز‌های محصولات حملات را برنامه ریزی می‌کنند. امروزه اکثر مشتریان این شرکت از محصولاتی مانند AWS، Azure و Google Cloud استفاده می‌کنند. در نظرسنجی اخیر مایکروسافت، ۸۳ درصد رهبران کسب و کار، مدیریت چند سرویس ابری به شکل همزمان را بزرگترین چالش امسال ذکر کردند. مایکروسافت در حال تلاش برای افزایش تجارت در حوزه تولید و توسعه نرم افزار‌های امنیتی، ردیابی حملات سایبری و کمک به مشتریان در واکنش به آن‌ها است.
رایانش ابری
مایکروسافت پارسال چندین شرکت امنیتی را خرید. پارسال این شرکت ۱۵ میلیارد دلار از فروش نرم‌افزار امنیتی درآمد کسب کرد. این رقم تقریباً ۴۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشت. همچنین این شرکت، چارلی بل مدیر سابق خدمات ابری آمازون را استخدام کرد. حدود ۳۵۰۰ کارمند در این شرکت برای محافظت از مشتریان در مقابل حملات سایبری کار می‌کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcc.eq0a2bqpela82.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما