تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که بخش‌های بیشتری از ابزار File Explorer را مدرن می‌کند.
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت بیلدهای پیش‌نمایش جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که به‌روزرسانی بزرگ دیگری را در File Explorer اعمال می‌کنند. بیلد جدید کانال توسعه‌دهنده شامل نمای مدرن Details Pane است که جزئیات فایل‌ها را به شما نمایش می‌دهد. این پنجره وقتی نمایش داده می‌شود که روی فایل مدنظر یک بار کلیک کنید.

مایکروسافت از زمان انتشار ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۱،‌ به آرامی بخش‌های بیشتری از فایل اکسپلورر را مدرن کرده است. مدرن‌سازی فایل اکسپلورر از بخش هدر و منوها شروع شد و اواخر سال گذشته‌ی میلادی برای اولین بار شاهد اضافه شدن تب به این اپلیکیشن بودیم.

مایکروسافت امسال روی نسخه‌ی مدرن‌تر صفحه‌ی اصلی و نحوه‌ی نمایش فولدرها و صفحه‌ی گالری کار می‌کند. گالری جدید هم‌اکنون در حال آزمایش است.

Details Pane مدرن نمایی کلی از فایلی را که انتخاب کرده‌اید به شما نشان می‌دهد. این نما شامل پیش‌نمایش فایل و فعالیت‌ها و کامنت‌های اخیر است. همچنین در صفحه‌ی Details Pane فایل‌های مرتبط را خواهید دید.
  
جدیدترین به‌روزرسانی آزمایشی ویندوز ۱۱ افزون‌بر مدرن‌سازی فایل اکسپلورر شامل بهبودهای دیگر است. در این به‌روزرسانی Windows Spotlight میزبان تغییراتی شده و اکنون چینش‌های متفاوتی را در دسترس شما قرار می‌دهد. در پنل ویجت‌ها شاهد ویجت جدید فیسبوک هستیم و منوی استارت ازاین‌پس صفحات وبی را که به‌تازگی از آن‌ها بازدید کرده‌اید نشان می‌دهد.
https://mardomefarda.ir/vdcgtw9q.ak97q4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما