تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت امروز زمان انتشار بروزرسانی بزرگ بعدی برای ویندوز 11 را اعلام کرد. انتشار این بروزرسانی جدید که با عنوان 23H2 شناخته می‌شود از این نظر حایز اهمیت‌‌های فراوانی است که بالاخره دستیار هوش مصنوعی Copilot و 150 قابلیت جدید از جمله برنامه‌های تازه Paint، Photos، File Explorer و Notepad را در دسترس قرار می‌دهد.
زمان انتشار بروزرسانی بزرگ ویندوز 11 مشخص شد
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت در نظر دارد در تاریخ 26 سپتامبر (چهارم مهرماه) یک بروزرسانی بزرگ با عنوان 23H2 را برای ویندوز 11 منتشر کند. کاربران این سیستم عامل باید حسابی منتظر انتشار این بروزرسانی باشند؛ چرا که مایکروسافت اعلام کرده قصد دارد توسط آن انبوهی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید را در دسترس قرار دهد. قابلیت‌هایی که بخشی از آن‌ها تغییرات گسترده‌ای در نحوه استفاده از این سیستم عامل و حتی سیستم‌های خانگی ایجاد می‌کند و می‌تواند سرعت کاربران را در انجام کارهای روزمره بهبود دهد.

براساس گزارش Pcworld، مایکروسافت در زمان معرفی این بروزرسانی اعلام کرده است که آن دارای بیش از 150 قابلیت جدید و تازه است. همچنین این بروزرسانی قرار است در این مرحله به صورت پیش‌نمایش در دسترس تعدادی از کاربران ویندوز 11 قرار بگیرد. گفته می‌شود نسخه نهایی از این بروزرسانی در ماه اکتبر در اختیار عموم کاربران این سیستم عامل قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی تاکنون توسط دو گروه از کاربران عضو برنامه بتا و همچنین Release Preview از ویندوز 11 مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

بدون شک یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌دهد دستیار هوشمند Copilot است که با در اختیار داشتن هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از فعالیت‌ها و کارهای روزمره کاربران را سرعت ببخشد. این دستیار در نسخه جدید خود به صورت گسترده‌ای در تار و پود ویندوز 11 نفوذ کرده و می‌تواند در تمامی برنامه‌ها نظیر Powerpoint، Paint و... مورد استفاده قرار بگیرد.

امکان ایجاد خودکار پیام‌های متنی، امکان مسیریابی خودکار به مقصدهای مختلف، امکان ایجاد لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه در Spotify، امکان خرید آیتم‌های مختلف موجود در یک تصویر، حذف پس زمینه تصاویر و دسترسی به موتور قدرتمند تولید عکس Bing Image Creator، بخشی از قابلیت‌ها و توانایی‌های این دستیار هوشمند است. چت بات هوش مصنوعی Bing Chat نیز یکی دیگر از قابلیت‌های داخلی ویندوز 11 است که از طریق Sidebar در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین قرار است پشتیبانی پیش‌فرض از فایل‌های فشرده RAR و 7-zip بخشی از دیگر قابلیت‌های جدید این بروزرسانی باشد. برنامه File Explorer نیز اکنون با طراحی کاملاً جدیدی همراه شده تا بازدهی بیشتری داشته باشد و امکان نمایش تصاویر پیش نمایش بزرگتری را فراهم کند. برنامه Paint نیز به همین شکل با طراحی تازه‌ای همراه شده و در کنار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دارای حالت تیره است. انتظار می‌رود در آینده همچون فوتوشاپ امکان انتخاب لایه‌های مختلف نیز در این برنامه ممکن شود.

سیستم کنترل نورپردازی RGB یا Dynamic Lighting، برنامه Volume Mixer تازه، برنامه Photos با موتور هوش مصنوعی جدید و امکان ویرایش سریع تصاویر، ذخیره‌سازی خودکار فعالیت‌ها در برنامه جدید Notepad و قابلیت Windows Backup تازه با امکان پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها و تنظیمات مختلف، دیگر ویژگی‌های مهم ویندوز 11 در این نسخه جدید را تشکیل می دهند.
https://mardomefarda.ir/vdcawanu.49nw615kk4.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما