تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
جالب است ۰
برخی از کاربران اکنون می‌توانند سمعک‌های سازگار با ویندوز را به رایانه شخصی خود متصل و از آن برای برقراری تماس و موارد دیگر استفاده کنند.
ویندوز ۱۱ اکنون به‌صورت آزمایشی از سمعک پشتیبانی می‌کند
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت اعلام کرد بیلد ۲۵۹۷۷ پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز ۱۱ که اخیراً منتشر شده، از سمعک‌های مجهز به فناوری Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کند. این یعنی افراد می‌توانند سمعک‌ خود را به‌طور مستقیم به کامپیوتر شخصی ویندوز ۱۱ خود متصل کنند.

قابلیت اتصال سمعک درحال‌حاضر قفط روی برخی دستگاه‌های ویندوزی منتخب با پشتیبانی از Bluetooth LE Audio دردسترس است. مایکروسافت می‌گوید در آینده کامپیوترهای شخصی بیشتری از ویژگی مذکور پشتیبانی خواهند کرد. غول فناوری اهل ردموند همچنین اعلام کرد قابلیت‌های بیشتر برای استفاده از سمعک در ویندوز به‌مرور زمان اضافه خواهند شد که ازجمله می‌توان به کنترل‌های صوتی ویندوز اشاره کرد.

مایکروسافت در رویداد بیلد که ماه می برگزار شد، خبر اضافه‌شدن پشتیبانی از Bluetooth LE Audio به ویندوز ۱۱ را اعلام کرد. این قابلیت از کدک صوتی LC3 بهره می‌برد که با صرفه‌جویی در مصرف باتری، صدایی با کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد و همچنین از قابلیت‌های دیگری مثل انتقال صدا به چندین دستگاه به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.
 
بیلد ۲۵۹۷۷ علاوه‌بر پشتیبانی از سمعک، شامل به‌روزرسانی‌های حریم‌خصوصی می‌شود. مایکروسافت اعلام کرد از این به‌بعد هر زمان که برنامه‌ای بخواهد به موقعیت مکانی یا اطلاعات وای‌فای دسترسی یابد، اعلانی برای کاربر نمایش داده خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcgyx9x.ak9qw4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما