تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک صفحه اصلی جدید برای تنظیمات ویندوز 11 است.
مایکروسافت صفحه جدیدی برای تنظیمات ویندوز 11 منتشر می‌کند
به گزارش مردم فردا،طبق گزارشی که توسط آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ویندوز 11 منتشر شده، مایکروسافت در این صفحه جدید از «کارت‌های تعاملی» استفاده کرده است که باعث می‌شود به تنظیمات مختلفی مانند شخصی‌سازی دستگاه، کنترل‌های بلوتوث و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.
طبق پست جدید وبلاگ مایکروسافت، در این صفحه همچنین تنظیمات توصیه‌ شده‌ای نمایش داده خواهد شد که براساس «الگوهای استفاده خاص» کاربران تغییر پیدا می‌کند. به طور دقیق‌تر، این ویژگی تنظیماتی که بیشتر استفاده می‌شود، مانند مجوزهای نمایش، صدا و جستجو را به‌صورت میانبر در دسترس شما قرار می‌دهد. در تصویر زیر نحوه نمایش این کارت‌ها قابل مشاهده است.
صفحه اصلی جدید تنظیمات ویندوز 11

علاوه بر این، ظاهراً مایکروسافت برخی از سرویس‌های خود را در این صفحه جدید تبلیغ می‌کند. در واقع قسمت سمت راست تصویر بالا که میزان فضای ذخیره‌سازی ابری کاربران در OneDrive را نشان می‌دهد، شامل دو بخش دیگر نیز می‌شود که وضعیت اشتراک شما در مایکروسافت 365 و Xbox را نشان می‌دهد.

به گفته مایکروسافت، ابتدا هفت کار در این صفحه نمایش داده خواهند شد و به‌زودی کارت‌های بیشتری در آن قرار خواهند گرفت. غول ردموندی اولین بار آزمایش این ویژگی را در ماه ژوئن آغاز کرده بود.



ویژگی دیگری که مایکروسافت احتمالاً به‌زودی آن را منتشر می‌کند، برنامه پشتیبان‌گیری ویندوز است. این برنامه اولین بار در ماه می معرفی شد که به شما اجازه می‌دهد هنگام آماده شدن برای استفاده از یک رایانه جدید، از دستگاه قبلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در نهایت، مایکروسافت به‌روزرسانی کوچکی را برای ویژگی Dynamic Lighting ارائه کرده که می‌توان از آن برای همگام‌سازی و تنظیم رنگ تأکید شده در ویندوز با لوازم جانبی دیگر استفاده کرد.

تمام این ویژگی‌های در بیلد 22631.2262 ویندوز 11 وجود خواهند داشت که اکنون در کانال بتا منتشر شده است.

https://mardomefarda.ir/vdchvkni.23nvidftt2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما