تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت در تلاش است تا صفحه‌ای اختصاصی و بهبودیافته برای تنظیمات USB4، به آپدیت 22H2 ویندوز 11 اضافه کند.
مایکروسافت صفحه تنظیمات اختصاصی USB4 را به ویندوز 11 اضافه می‌کند
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت اولین بیلد آزمایشی Canary 25314 ویندوز ۱۱ را در کنار بیلد Dev 23403 منتشر کرد. این به‌روزرسانی محتوای توصیه‌شده را به مرورگر فایل سیستم‌عامل دسکتاپ این شرکت اضافه می‌کند. کانال قناری (Canary) اساساً همان کانال توسعه‌دهنده (Dev) است که نسخه‌های آزمایشی اولیه را دراختیار کاربران اینسایدر قرار می‌دهد. نسخه‌های Canary معمولاً ویژگی‌های پنهانی دارند که مهندسان مایکروسافت درکنار قابلیت‌ها و تغییرات جدید، روی آن‌ها کار می‌کنند.

کاربری به‌نام آلباکور که سابقه‌ی خوبی در ارائه‌ی اطلاعات مربوط به قابلیت‌های جدید ویندوز دارد با انتشار توییتی به صفحه‌ی تنظیمات اختصاصی برای دستگاه‌های مجهز به USB4 در بیلد جدید آزمایشی ویندوز ۱۱ اشاره کرد. اسکرین‌شاتی که آلباکور به‌اشتراک گذاشته است، بخشی برای فهرست دستگاه‌های USB4 متصل به کامپیوتر را نشان می‌دهد. البته در این عکس نام هیچ دستگاهی دیده نمی‌شود زیرا آلباکور لوازم‌جانبی مجهز به USB4 را در اختیار نداشت.

Neowin می‌نویسد صفحه‌ی تنظیمات USB حتی در بیلد قبلی Dev ویندوز ۱۱، تقریباً مشابه ویندوز ۱۰ است. به‌عنوان مثال وقتی دستگاه‌های مجهز به USB را به رایانه متصل کنید، این بخش اعلان مربوطه را به نمایش خواهد داد.
صفحه‌ی جدید تنظیمات USB4 ویندوز ۱۱ در حالت پیش‌فرض پنهان است، اما می‌توان با برخی راهکارها آن را فعال کرد. البته فعال‌سازی این بخش پیشنهاد نمی‌شود زیرا قابلیت‌های پنهان سیستم‌عامل ویندوز معمولاً ناقص هستند و در حالت ناپایدار قرار دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcc4iqs.2bqmp8laa2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما