تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
جالب است ۰
مانیتور گیمینگ Red Magic با کیفیت 4K، روشنایی ۱٬۰۰۰ نیتی، زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه و موس گیمینگ و کیبورد مکانیکی معرفی شد.
مانیتور گیمینگ Red Magic به‌همراه موس گیمینگ و کیبورد معرفی شد
به گزارش مردم فردا،امروز، Red Magic جدیدترین گوشی‌های گیمینگ خود با نام‌های گوشی رد مجیک ۷اس (Red Magic 7S) و رد مجیک ۷اس پرو (Red Magic 7S Pro) را رونمایی کرد.

به‌گزارش گیزموچاینا، درادامه‌ی رویداد معرفی محصولات این برند، نخستین مانیتور گیمینگ این شرکت نوپا با عنوان مانیتور گیمینگ Red Magic به‌همراه موس گیمینگ و کیبورد مکانیکی درمعرض نمایش عمومی قرار گرفت.

مشخصات مانیتور گیمینگ رد مجیک
مانیتور گیمینگ رد مجیک به پنل ۲۷ اینچی Mini LED با کیفیت تصویر 4K، اندازه‌ی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد. این مانیتور به قابلیت انتقال صفحه‌نمایش بی‌سیم mmWave مجهز شده است که به کاربران امکان می‌دهد ویدئوها را بدون افت کیفیت و با همان کیفیت 4K و با تأخیر بسیار کم به‌صورت بی‌سیم روی مانیتور به‌نمایش درآورند.

مانیتور گیمینگ رد مجیک روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت را نیز در محتوای HDR ارائه می‌کند. سایر ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ شامل دقت رنگ Delta E < 1 و قابلیت AMD Freesync Premium Pro و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر PWM با فرکانس بسیار زیاد می‌شود. علاوه‌براین، مانیتور گیمینگ رد مجیک توانسته است گواهی TÜV Rheinland را به‌دلیل انتشار کم نور آبی دریافت کند.

موس گیمینگ رد مجیک

موس گیمینگ رد مجیک از نوع موس‌های گیمینگ بی‌سیم ۲/۵ گیگاهرتزی با محدوده DPI بین ۵۰ تا ۲۶۰۰۰ است. این موس از حسگر PAW3395 پیکسارت و میکرو سوئیچ Kaihua GM 8.0 Black Mamba استفاده می‌کند که طول عمر طولانی با ظرفیت ۸۰ میلیون کلیک و حساسیت فشار بسیار اندک ۰/۳ میلی‌متری دارد.

کیبورد رد مجیک

کیبورد رد مجیک کیبوردی با قابلیت شخصی‌سازی فراوان است که به سوئیچ‌های مکانیکی TTC مجهز شده و کاربر می‌تواند به‌راحتی چینش آن‌ها را تغییر دهد و جای آن‌ها را براساس نیازش تعویض کند. علاوه‌براین، نمایشگر تعاملی روی کیبورد رد مجیک به‌چشم می‌خورد که می‌تواند به‌صورت هوشمندانه و براساس نیاز کاربر کلیدهای خاصی را ارائه کند.

هنوز اطلاع دقیقی از قیمت و زمان عرضه‌ی این محصولات به بازار دردسترس نیست؛ اما نوبیا به مصرف‌کنندگان خود در چین گفته است که می‌توانند در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور ۱۴۰۱) مانیتور و لوازم جانبی دیگر را تهیه کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcf.0d1iw6dctgiaw.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما