تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳
جالب است ۰
ایسوس از مانیتور گیمینگ 32 اینچی جدیدی تحت عنوان ROG Swift PG329Q-W رونمایی کرد که از رزولوشن WQHD (وضوح 1440p)، پنل IPS فوق سریع، نرخ تازه‌سازی 175 هرتز و ویژگی‌های دیگری بهره می‌برد که برای طرفداران بازی‌های ویدیویی مناسب است.
رونمایی ایسوس از یک مانیتور گیمینگ
به گزارش مردم فردا،مانیتور ROG Swift ایسوس دارای یک پنل WQHD (وضوح 1440 در 2560 پیکسل) است که نسبت به نمایشگرهای فول اچ‌دی سنتی (1920 در 1080 پیکسل)، 77 درصد فضای بیشتر را ارائه می‌کند. همچنین این مانیتور به لطف پشتیبانی از 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 و نسبت کنتراست 1000:1، تصاویری با رنگ‌های زنده ارائه می‌کند.
 
 
 

وجود ویژگی نرخ تازه‌سازی فوق سریع 175 هرتز نیز باعث شده تا این مانیتور به گزینه مناسبی برای گیمرها حرفه‌ای تبدیل شود. از سوی دیگر با بهره‌مندی از فناوری IPS سریع زمان پاسخگویی GTG یک میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند.
فناوری HDR این مانیتور گیمینگ درجه‌ای از درخشندگی را تامین می‌کند تا طیف رنگی گسترده‌تر و کنتراست بالاتری نسبت به مانیتورهای معمولی ارائه کند و همچنین جزئیات بالایی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، مانیتور جدید ایسوس می‌تواند به حداکثر روشنایی 600 نیت دست پیدا کند.
از نظر پورت و اتصالات، مانیتور ROG Swift ایسوس شامل یک پورت DisplayPort1.2 و دو پورت HDMI 2.0 می‌شود و از مجموعه وسیعی از دستگاه‌های چندرسانه‌ای پشتیبانی می‌کند. پایه آن را می‌توان از نظر چرخش و ارتقاع تنظیم کرد و با پشتیبانی از استاندارد VESA، روی دیوار نصب کرد.

این مانیتور تصاویری روان را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد به خصوص در عناوین سبک شوتر اول شخص، مسابقه‌ای و ورزشی. همچنین قابلیت VRR (نرخ نوسازی متغیر) به صورت پیش‌فرض در کارت‌های گرافیک سری GTX 10 و RTX 20 انویدیا بطور پیش فرض فعال است. درباره قیمت این دستگاه هنوز جزئیاتی ارائه نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdce.p8ebjh8vn9bij.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما