تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
گوشی نوبیا رد مجیک ۹ به تازگی به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.
گوشی رد مجیک 9 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل سوم در گیک‌بنچ دیده شد
به گزارش مردم فردا،چیپست رده پرچمدار جدید کوالکام که اسنپدراگون ۸ نسل سوم نام دارد؛ به احتمال زیاد در ماه اکتبر رونمایی شده و طی چند وقت اخیر، شایعات بسیاری در مورد قیمت بالاتر آن شنیده می‌شوند. به تازگی، گوشی جدید نوبیا رد مجیک ۹ به همراه این چیپست جدید در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.

این گوشی که با شماره مدل Nubia NX769J شناخته می‌شود؛ احتمالا به سری رد مجیک ۹ یا نوبیا Z60 تعلق دارد. چیپست به کار رفته در این گوشی، نام کدی «Pineapple» را داشته و به ادعای «Ice Universe» که از جمله افشاگران شناخته شده است؛ از چینش ۲+۵+۱ برای هسته‌های خود استفاده می‌کند.

کلاک اسپید هسته‌های این گوشی، معادل با ۲.۲۷ گیگاهرتز بوده که البته برای هسته اصلی آن، به ۳.۱۹ گیگاهرتز می‌رسد. این گوشی موفق شد تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۵۹۶ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۵٫۹۷۷ را به دست آورده است.


چندی پیش، نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم در گیک‌بنچ رویت شده بود و امتیاز‌های ۲٫۲۲۳ در بخش تک هسته‌ای و ۶٫۶۶۱ در بخش چند هسته‌ای را به خود اختصاص داد. البته، لازم به ذکر است که این گوشی از نسخه اورکلاک شده‌ای از این چیپست با کلاک اسپید ۳.۳۰ گیگاهرتز برای هسته اصلی استفاده می‌کند.

همانطور که از نتایج بنچمارک گیک‌بنچ مشخص است؛ چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم توانسته تا عملکرد بسیاری بهتری نسبت به نسل پیشین را از خود به نمایش گذارد. در سوی دیگر، اکثر شایعات به پیشرفت قابل توجهی پردازنده گرافیکی در این چیپست نیز اشاره می‌کنند؛ اما برای آشنایی بیشتر با این پردازنده گرافیکی جدید، باید مدت بیشتری تا رونمایی از این چیپست صبر کنیم.

درباره گوشی نوبیا رد مجیک ۹ و امتیازات کسب شده توسط آن در بنچمارک محبوب گیک‌بنچ چه می‌اندیشید؟ آیا از عملکرد چیپست‌های رده پرچمدار در گوشی‌های اندرویدی رضایت دارید یا محصولات سایر سازنده‌ها مانند سری دیمنسیتی مدیاتک یا چیپست‌های اگزینوس سامسونگ را به آنها ترجیح می‌دهید؟
* تصویر خبر متعلق به گوشی رد مجیک ۸ پرو است.
https://mardomefarda.ir/vdcg7t9x.ak9zw4prra.html
منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما