تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
مارک گورمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On از احتمال اضافه‌شدن حسگر جدیدی صحبت کرده است که وظیفه‌ی بررسی دمای بدن کاربر را برعهده دارد.
احتمال اضافه‌شدن سنسور دمای بدن به اپل واچ سری 8 قوت گرفت
به گزارش مردم فردا،اپل واچ سری ۸ حداقل یک ویژگی هیجان انگیز برای کاربران خود خواهد داشت: حسگر دمای بدن. مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین به‌روزرسانی خبرنامه‌ی Power On از حسگر جدیدی که صحبت می‌کند احتمالاً به نسل بعدی اپل واچ اضافه خواهد شد. وی به اپل واچ SE 2 آینده و نسخه‌ی مقاوم ساعت هوشمند شرکت مذکور نیز اشاره کرده است.

به‌گفته‌ی گورمن، اپل واچ سری ۸ و نسخه‌ی مقاوم ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها حسگر تشخیص دمای بدن خواهد داشت؛ اما بعید است اپل واچ SE 2 این ویژگی را دریافت کند:

ویژگی پایش دمای بدن مقدار خاصی را به کاربر ارائه نمی‌دهد (مانند دماسنج پیشانی یا مچ‌دست)؛ اما باید بتواند تشخیص دهد شما تب دارید یا خیر. سپس، ساعت می‌تواند به صاحب خود پیشنهاد دهد به پزشک مراجعه یا از دماسنج تخصصی استفاده کند.
اضافه‌شدن حسگری جدید به اپل واچ سری ۸ اتفاقی هیجان‌انگیز است؛ البته نباید فراموش کرد که این ویژگی به تأییدیه FDA نیاز دارد. درحال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد که ویژگی حسگر دمای بدن که اواخر امسال عرضه می‌شود، مشابه حسگر اکسیژن خون خواهد بود که لزوماً اطلاعات پزشکی را به کاربر ارائه نمی‌دهد و تنها می‌تواند شرایط کلی را بررسی کند.

در خبرنامه‌ی بلومبرگ، گفته می‌شود سایر تغییرات سخت‌افزاری «احتمالاً» جزئی خواهد بود. همان‌طورکه هفته‌ی گذشته گزارش شد، شایعه شده است که اپل واچ سری ۸ از همان تراشه‌ی S6 موجود در اپل واچ سری 6 بهره خواهد برد. این امر آن را به اولین اپل واچی تبدیل می‌کند که برای سومین سال متوالی پردازنده‌ی مشابه دارد. درنهایت، گورمن اشاره کرده است که احتمالاً نمایشگر اپل‌واچ‌های رده‌بالای جدید به‌روز و حتی روشن‌تر خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdch.znwt23nmzftd2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما