تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
اپل در نهایت با حذف سیستم اکسیژن‌سنج خون از ساعت‌های رده‌بالای خود، ممنوعیت فروش آن‌ها را لغو می‌کند.
اپل واچ با یک تغییر مهم اجازه فروش می‌گیرد
به گزارش مردم فردا،شرکت مسیمو به سایت 9to5Mac گفته است که طبق بررسی‌های اداره‌ی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده، نسخه‌‌های بازطراحی‌شده‌ی اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در چارچوب ممنوعیت وضع‌شده از سوی کمیسیون تجارت بین‌الملل (ITC) قرار نمی‌گیرند.

تغییرات نسخه‌ی باز‌طراحی‌شده‌ی اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ شامل حذف قابلیت اکسیژن‌سنج خون است. اداره‌ی گمرگ و حفاظت مرزی ایالات متحده معتقد است که ایجاد این محدودیت، دیگر باعث نقض پتنت‌های شرکت مسیمو نمی‌شود.

اپل می‌تواند به فروش این دو مدل ساعت ادامه دهد، اما این دستگاه‌ها دیگر دارای قابلیت‌های اکسیژن‌سنج خون نخواهند بود و محدودیت ایجاد شده فقط در ایالات متحده اعمال خواهد شد. این موضوع بر ساعت‌های قبلی اپل که با این ویژگی کار می‌کنند، تاثیری نخواهد گذاشت.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، نه اپل بیانیه‌ی رسمی صادر کرده است و نه بیانیه‌ای روی وب‌سایت اداره‌ی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده دیده می‌شود.

انتظار برای تصمیم دادگاه استیناف ایالات متحده در مورد درخواست اپل برای توقف ممنوعیت اپل واچ در مدت فرآیند تجدید نظر به پایان نرسیده‌ است و احتمالا این تصمیم به زودی گرفته خواهد شد.

امروز آخرین مهلت برای هر دو طرف پرونده است که موافقت یا مخالفت خود با این حکم را به دادگاه اعلام کنند و بعد از آن دادگاه استیناف ایالات متحده تصمیم خواهد گرفت که ممنوعیت اپل‌ واچ در طول رسیدگی ITC به درخواست تجدیدنظر اپل پا برجا بماند یا نه. ITC قبلا مخالفت خود را با درخواست اپل اعلام کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcae0nu.49nu015kk4.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما