تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
رضا عنایتی سرمربی هوادار تهران، از نحوه میزبانی آبادانی‌ها گله‌مند است و از اتفاقات عجیب و غریب رخ داده پیرامون این بازی صحبت کرد.
عنایتی: با این شرایط بدون انجام بازی به تهران برمی‌گردیم
به گزارش مردم فردا،با انتقال بازی صنعت نفت- هوادار به مسجدسلیمان و اتفاقات رخ داده به گفته مسئولان هوادار این بازی در آستانه لغو قرار گرفته است. حال عنایتی توضیحاتی در خصوص اتفاقات پیش آمده پیران این مسابقه ارائه کرد.
عنایتی در ابتدا گفت: من بابت اتفاقی که افتاد خدمت مردم خوب و شریف آبادان تسلیت عرض می‌کنم. انشالله خدا به بازماندگان صبر دهد و دیگر شاهد این‌طور اتفاقات نباشیم.
او در خصوص اتفاقات و شرایط مسابقه با صنعت نفت توضیح داد: ما به آبادان آمدیم تا بازی را برگزار کنیم و تمام تمهیدات را انجام دادیم، بلیت‌ها را گرفته و هتل را رزو کرده بودیم. به یک‌باره روز قبل از بازی به ما اعلام شد که مسابقه در مسجد سلیمان است و ما هماهنگی‌هایی با دوستان انجام دادیم. برای اولین‌بار به جلسه هماهنگی رفتم و با دوستان صحبت کردیم و قرار شد ۲ دستگاه اتوبوس به ما بدهند تا به مسجد سلیمان برویم. الان که با شما صحبت می‌کنم، ساعت ۱۱ صبح روز بازی است و دیشب پرواز ما تاخیر داشت و حدودا ساعت ۱۲ شب به آبادان رسیدیم. بچه‌ها خوابیدند و الان که می‌خواستیم برویم، می‌بینیم نه اتوبوسی است و نه هماهنگی انجام شده، حتی تکلیف بلیت برگشت‌مان مشخص نیست و هیچ کدام از دوستان پاسخگو نیستند.
عنایتی در ادامه گفت: این جزو اتفاقاتی است که فکر می‌کنم فقط در لیگ ایران می‌افتد و همه بچه‌ها سردرگم هستند. ما چهار روز قبل بازی کردیم و الان یک بازی سنگین داریم. دوستان خوب ما در آبادان دیروز تیم‌شان را به مسجد سلیمان بردند و مستقر شدند و ما الان در روز بازی باید ۵ ساعت در اتوبوس باشیم تا به مسجد سلیمان برسیم‌. این شرایط فیر پلی‌ای برای مسابقه نیست. ضمن اینکه الان بچه‌ها پایین امده بودند تا سوار اتوبوس شوند اما اتوبوس هماهنگ نشده و من دوباره بچه‌ها را به بالا فرستادم. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی اینجا می‌افتد، سردرگم هستیم اما انشالله اتفاق خوبی بیفتد و من نمی‌انم چه چیزی باید بگویم.
سرمربی هوادار تهران درباره شرایط میزبانی افزود: نفت آبادان چند روزی را بیش‌تر از ما استراحت کرده است و به هر حال میزبان ما بودند، اگر قرار بود در شرایط فیرپلی و شرایط مسابقات این کار انجام شود باید امروز با ما به مسجد سلیمان می‌رفتند اما آن‌ها از دیروز بعد از تمرین رفتند و استراحت‌شان را کردند و ما الان در روز بازی باید ۴ ساعت در راه باشیم تا برسیم‌. مطمئنا مصدومیت و خستگی‌ای که برای بچه‌های ما پیش می‌آید بسیار شدید خواهد بود. من امیدوارم سازمان لیگ و کسانی که باید تصمیم گیری کنند تصمیم درستی بگیرند.سلامت بازیکنان من کاملا در خطر است و اصلا صلاح نمی‌دانم با این شرایط به مسجد سلیمان بروم تا تکلیف ما تعیین شود.
او در مورد این وضعیت عجیب اضافه کرد: ما الان نمی‌دانیم شرایط ما به چه صورت است، بلیت‌های ما و اتوبوس مشخص نیست و من امیدوارم دوستان مقداری برای گرفتن نتیجه دست به هر کاری نزنند. من به خصوص با دوست خوبم علی منصوریان صحبت می‌کنم که دیروز ۲ یا ۳ بار با من تماس گرفته است اما این شرایط خوب نیست و ای کاش به روح ورزش‌ هم نگاه کنیم و همه چیز نتیجه گرفتن نیست.
او درباره مسؤلیتش در قبال بازیکنان خودش گفت: من اصلا و ابدا راضی نیستم به هر نحوی نتیجه بگیرم. حالا اگر شما در ۱۰ بازی یا هر چند بازی قبل نتیجه نگرفتید دلیل نمی‌شود تیمی را با این شرایط به مسابقه بیاورید و مطمئنا من این کار را نمی‌کنم. با آقای مهدی صحبت کردم و گفتم اگر برگزاری مسابقات در شرایط فیر پلی نباشد من واقعا خطر نمی‌کنم چون مسؤلیت ۴۰ نفر با من است. این اتفاقی‌ است که من باید درباره آن تصمیم بگیرم و اگر به این صورت پیش برود من نمی‌توانم به مسجد سلیمان بروم و همین امشب با پروازی که داریم و بلیت‌هایی که خودمان گرفتیم به تهران برمی‌گردیم. تمام تلاشم را انجام دادم تا این بازی انجام شود اما متاسفانه از نحوه میزبانی دوستان‌مان در باشگاه آبادان ناراحت هستم و خودم را مسئول می‌بینم و اگر اتفاقی برای هر یک از اعضای تیمم بیفتد تبعاتش سمت من خواهد آمد و من این ریسک را نمی‌کنم‌. آرزوی موفقیت برای همه دارم و انشالله که دوباره شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
عنایتی در پایان افزود: نماینده فدراسیون اینجا هستند و می‌بینند شرایط به چه صورت است. ما تمام کارها و انعطاف‌ها‌ را نسبت به این بازی داشتم. هر چند که همه آن‌ها به ضرر ما بود و سودی برای ما نداشت. الان باید ۴ ساعت در اتوبوس باشیم تا به مسجد سلیمان برسیم و بعد آنجا چطور می‌خواهید بازی کنید؟ بازیکنان در حالت خستگی هستند و ۴ روز قبل یک بازی بسیار سنگین انجام دادند.
شرایط برای مسابقه خوب و مهیا نیست و فکر می‌کنم اگر بازی نکنیم بسیار شرایط بهتری خواهد بود.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdcf.jdciw6d0xgiaw.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما