تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۰
جالب است ۰
عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس می‌گوید: هوادار جلوی پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تیم‌های مدعی فراتر از انتظار ظاهر شده است.
هشدار هافبک سابق سرخپوشان به مربیان پرسپولیس در خصوص دیدار با تیم عنایتی
به گزارش مردم فردا،اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر در سال جدید در ورزشگاه شهید دستگردی برابر تیم هوادار برگزار می‌شود.
عباس آقایی‌هافبک سابق پرسپولیس که خاطرات شیرینی هم از قهرمانی در لیگ هفتم با این تیم دارد در خصوص این دیدار نقطه نظرات خود با خبرورزشی را مطرح کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.
 بدون هیچ مقدمه ای می‌خواهیم یکراست برویم سراغ بازی پرسپولیس و هوادار. این دیدار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 هر چند تیم هوادار تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده اما تیم رضا عنایتی واقعا خوب جلوی تیم‌های بزرگ بازی می‌کند!
 این یک هشدار برای مربیان پرسپولیس است؟
 آقا یحیی و مربیان پرسپولیس همگی دوستان من هستند و خودشان هم این موضوع را خوب می‌دانند. هوادار جلوی پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تیم‌های مدعی فراتر از انتظار ظاهر شده است. دست کم گرفتن این تیم می‌تواند خطرناک باشد.
 پرسپولیس قطعا برابر تیم هوادار هجومی‌بازی می‌کند چون به برد آن نیاز مبرم دارد. قبول دارید؟
 شک نکنید همین طور خواهد بود اما باید مراقب ضد حملات و ضربات ایستگاهی حریف بود. بازی رفت روی همین موارد پرسپولیس گل خورد و ۲ بر۲ تمام شد. هرچند روی یکی از گل‌ها به نظر می‌رسید مهاجم حریف زیرکی به خرج داده و با دست به توپ ضربه زده است ولی به هر حال نتیجه ۲ بر۲ ثبت شد.
کلیددار این بازی چه کسی خواهد بود؟
 مهدی ترابی اگر خودش باشد می‌تواند برگ برنده پرسپولیس لقب بگیرد. هر چند بقیه پرسپولیسی‌ها هم برای قهرمانی می‌جنگند و اهمیت این ۳ امتیاز را می‌دانند.
 یحیی گل محمدی به خاطر دریافت کارت قرمز در دربی و محرومیت نمی‌تواند در این دیدار روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. فکر می‌کنید این موضوع روی عملکرد سرخپوشان تأثیر بگذارد؟
 در طول هفته آقای گل محمدی تمرینات خود را انجام داده و حمید مطهری هم دستیار اوست که هماهنگی زیادی با هم دارند. گرچه حضور سرمربی خیلی اهمیت دارد اما فکر می‌کنم آقا یحیی و مطهری اجازه ندهند مشکلی از این بابت ایجاد شود ضمن آن که کریم باقری هم در کادرفنی پرسپولیس حضور دارد.
 این روزها صحبت قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خیلی داغ شده است. شما هم فکر می‌کنید قرعه ما آسان باشد؟
قرعه ما شاید در میان آسیایی‌ها آسان ترین باشد اما هرگز آسان نیست!
 تعبیر جالبی داشتید. توضیح بیشتری می‌دهید؟
 شمااز هر لحاظ حساب کنید انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی است. بهترین لیگ باشگاهی دنیا را دارد و ستاره‌هایش قیمت نجومی‌دارند. از زمان روی کار آمدن گرت ساوت گیت هم فوق العاده عمل کرده است. بنابراین آسان خواندن این گروه به نظر من یکی درست نیست.

و تیم ملی آمریکا؟
 تیم ملی آمریکا زخم خورده ما در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است و حتم بدانید برای گرفتن انتقام آن شکست برابر تیم ایران صف آرایی می‌کند. بازیکنان زیادی هم در اروپا دارد که شاخص ترین آنها کریستین پولیشیچ ستاره چلسی است. این تیم هم اصلا و ابدا ضعیف نیست و بازی بسیار سختی با آنها خواهیم داشت. البته امیدوارم با همت و غیرت ایرانی همچون جام جهانی فرانسه بتوانیم آمریکا را شکست دهیم اما آسان نیست.
 فکر می‌کنید در پلی آف کدام تیم حریف ایران شود؟
 از میان اسکاتلند، اوکراین و ولز من دوست دارم با تیم گرت بیل ( ولز) همبازی شویم.
 می‌توان روی شکست دادن حریف پلی آف گروه در جام جهانی حساب کنی
این یک هدف است. شما می‌توانید برای شکست دادن انگلیس هم هدف گذاری کنید اما چگونه می‌توانید به آن برسید؟ بدون بازی تدارکاتی مناسب و برنامه ریزی درست نمی‌توان در جام جهانی موفق یا حداقل شگفتی ساز شد. باید اسباب بزرگی همه مهیا باشد و فدراسیون وظیفه دارد ازهمین الان بازی دوستانه خوب تدارک ببیند. هرچند من در اخبار شنیدم تیم‌های خوب آمریکایی و اروپایی با ما بازی نمی‌کنند چرا که از قبل برای فیفادی برنامه ریخته یا درگیر مسابقات قاره ای خود هستند. البته این نمی‌تواند بهانه خوبی باشد و برای موفقیت باید حریف تدارکاتی مناسب پیدا کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcb.sbsurhbzfiupr.html
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما