تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ را باید پرچمدار محصولات تاشو دانست. این شرکت هر نسل به ارائه محصولات تاشو بهتر و بهبود یافته‌تری می‌پردازد. بنابر آنچه که اخبار و شایعات مختلف نشان می‌دهند، تولید انبوه گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ آغاز شده است. با این حساب، گویا زمان زیادی تا معرفی این دو دستگاه باقی نمانده است.
آغاز تولید انبوه گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4
به گزارش مردم فردا،تولید انبوه گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ آغاز شد
به گزارش خبرگزاری The Elec، تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشو جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴، آغاز شده است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این شرکت، تولید ۱۰ میلیون دستگاه را برای این سری از محصولات تاشو خود، هدف قرار خواهد داد. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که بر اساس آن گویا سامسونگ الکترونیکس، قطعات کافی برای تولید ۱۰ میلیون گوشی هوشمند تاشو را در اختیار خواهد داشت. این مقدار، بیش از فروش ۷.۱ میلیون گوشی تاشو در سال گذشته است.

در میان این دو گوشی هوشمند تاشو، سامسونگ گلکسی فلیپ ۴ حدود ۷۰ درصد از حجم تولید را به خود اختصاص خواهد داد. این بدان معناست که سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ نیز حدود ۳۰ درصد از کل تولید این دو دستگاه تاشو را تشکیل می‌دهد. این مورد نسبتا مشابه با وضعیت گلکسی زد فلیپ ۳ در سال گذشته، با ۴.۶ میلیون دستگاه یا معادل ۶۵ درصد و گلکسی زد فولد ۳ با ۲.۵ میلیون دستگاه یا معادل ۳۵ درصد است.

سامسونگ دیسپلی انتظار دارد که در سه ماهه دوم، توسعه تاسیسات تولید ماژول پنل گوشی‌های تاشو را تکمیل کند. به طور جداگانه، Samsung Display خطوط تولید خود را در ویتنام از هفت خط تولید قبلی، به ۱۰ خط تولید افزایش داده است. پس از تکمیل توسعه، سامسونگ دیسپلی می‌تواند تا ۲ میلیون پنل نمایشگر تاشو در ماه تولید کند که در مقایسه با ۱.۵ میلیون قبلی، افزایش مناسبی خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات و گمانه زنی‌های زیادی در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که هر دو گوشی هوشمند با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس عرضه خواهند شد. علاوه بر این، این دستگاه‌ها به طور رسمی در ماه آگوست وارد بازار خواهند شد. سامسونگ یکی از بازیگران اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو است. در واقع این شرکت بیشترین تعداد مدل را در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو دارد. بنابراین، ما انتظار داریم که گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ با برخی بهبودها و ارتقا‌ها عرضه شوند.

باتری گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در چه وضعیتی است؟!
گزارش‌های خارج از چین ادعا می‌کنند که سامسونگ در حال ارزیابی این است که آیا گوشی‌های هوشمند تاشو آینده‌اش از باتری‌های تولید کننده چینی ATL استفاده کند یا خیر. به گفته خبرگزاری TheElec، اگر بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس موافقت کند، گوشی‌های تاشو سری Z سامسونگ برای اولین بار از باتری‌های ATL استفاده خواهد کرد.

تاکنون، بیشتر باتری‌هایی که سامسونگ در سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد استفاده کرده است، متعلق به شرکت وابسته آن، یعنی سامسونگ SDI است. بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ ممکن است ATL را به عنوان تامین کننده باتری‌های خود در نظر بگیرد تا در هزینه‌ها صرفه جویی کند. تحلیلگران کره جنوبی انتظار دارند سامسونگ قیمت آخرین گوشی تاشو خود را در اواخر سال جاری کاهش دهد.

به گفته GizChina، هزینه باتری حدود ۵ درصد از کل هزینه‌های تولید یک گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. زمانی که یک شرکت قیمت یک محصول را تعیین می‌کند، این یک عامل مهم نیست. با این حال، Samsung Electronics می‌تواند از شرکت ATL با هدف کاهش قیمت محصولات تولید کننده فعلی باتری سامسونگ یعنی Samsung SDI استفاده کند. علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد از باتری‌های LG Energy Solutions نیز در جدیدترین گوشی تاشو خود استفاده کند.
https://mardomefarda.ir/vdcb.sbzurhbsfiupr.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما