تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳
جالب است ۰
سامسونگ ظاهرا قصد دارد رویداد بعدی آنپکد خود را در تاریخ 19 مردادماه (10 آگوست) برگزار و در آن از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود در کنار ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند.
افشای تاریخ برگزاری رویداد آنپکد گوشی‌های تاشوی سامسونگ
به گزارش مردم فردا،براساس تصویر تبلیغاتی که «ایوان بلس»، یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته، ظاهرا کره‌ای‌ها رویداد بعدی رونمایی خود را برای 19 مرداد برنامه‌ریزی کرده‌اند. در تصویر منتشر شده در کنار نمایی تار از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 که اوایل ماه جاری میلادی توسط ایوان بلس و یکی از وب‌سایت‌های فناوری تصویری از آن به اشتراک گذاشته شده بود، تاریخ 10 آگوست برابر با 19 مردادماه نیز دیده می‌شود.

تاریخ رویداد بعدی سامسونگ مشخص شد
اگر اطلاعات مربوط به این تصویر تبلیغاتی موثق باشد، انتظار می‌رود گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 یکی از دستگاه‌هایی باشد که در این رویداد معرفی می‌شود. همچنین بر اساس خبرهای غیررسمی قبلی، ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی دیگری از سری گلکسی فولد با نام گلکسی فولد 4 نیز رونمایی کند که رندرهایی از آن در ماه مه به صورت غیر رسمی منتشر شد. 

در کنار گوشی‌های جدید، ظاهرا کره‌ای‌ها معرفی ساعت هوشمند جدیدی را نیز در برنامه خود قرار داده‌اند و قصد دارند از گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو رونمایی کنند. رندرهایی از این ساعت‌های هوشمند در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد و به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ قاب چرخان فیزیکی ندارند و ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته این ویژگی را در طراحی ساعت‌های هوشمند جدید کنار بگذارد. 

پیشتر در خبرهای دیگری که از سوی «جان پراسر»، یکی دیگر از منابع آگاه بازار منتشر شده بود، مجددا به تاریخ 10 آگوست یعنی 19 مردادماه اشاره داشت. این منبع آگاه در آن مقطع زمانی گفته بود سامسونگ می‌خواهد رویدادی در تاریخ 19 مردادماه برگزار کند و دستگاه‌های معرفی شده، در26 آگوست (4 شهریور) به بازار عرضه خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcexz8z.jh877i9bbj.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما