تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹
جالب است ۰
سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked 2022 در 19 مرداد ماه 1401 گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را به همراه دستگاه های دیگر خود معرفی کرد. اگرچه ممکن است ظاهرا Galaxy Z Fold 4 برای کسانی که قبلاً Galaxy Z Fold 3 را دارند جذاب نباشد. اما با این حال، چند تغییر سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در این گوشی تاشوی جدید سامسونگ وجود دارد که جالب است. ما به طور خاص در این خبر به مرور سخت افزار دوربین گلکسی زد فولد 4 می‌پردازیم.
سامسونگ در دوربین های گلکسی Z Fold4 از چه سنسورهایی استفاده می‌کند؟
به گزارش مردم فردا،تغییرات سخت افزاری در بخش دوربین پیشرفت های قابل توجهی را نشان می‌دهد. به گفته یک کاربر reddit، بهتر است بگوییم که سامسونگ مجموعه‌ای از سنسور های دوربین موجود در گوشی‌ های هوشمند قبلی گلکسی خود را در دستگاه تاشوی جدید خود جای داده است. سامسونگ Galaxy Z Fold 4 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت، دوربین زیر نمایشگر و دوربین جلو در صفحه نمایش خارجی است.

سنسور های دوربین گلکسی زد فولد 4 کاملاً جدید نیستند اما عملکرد خوبی دارند
بله بیایید با سنسور های دوربین موجود در گلکسی زد فولد 4 آشنا شویم:

1_ 50 مگاپیکسل اصلی: ISOCELL GN3
2_ 12 مگاپیکسل اولتراواید: Sony IMX258
3_ تله فوتو 10 مگاپیکسلی: ISOCELL 3K1
4_ 10 مگاپیکسل سلفی: Sony IMX374
5_ 4 مگاپیکسل زیر صفحه نمایش: Sony IMX471

بیایید از بررسی S5KGN3 شرروع کنیم. این سنسور که در واقع ISOCELL GN3 نام دارد حسگر اصلی در گلکسی Z Fold 4 است. این همان سنسور دوربین است که در گلکسی S22 و گلکسی S22+ وجود دارد. گلکسی Z Fold 4 همچنین از همان سنسور تله فوتو S5K3K1 یا به عبارتی ISOCELL 3K1 موجود در گلکسی S22 و گلکسی S22+ در این دستگاه استفاده می کند. سپس اما به سنسور فوق عریض (اولتراواید) سونی IMX258 موجود در گلکسی زد فولد 3 می‌رسیم.

به نظر می رسد دوربین سلفی یک سنسور دوربین سنتی و خاطره‌ انگیز برای سامسونگ باشد. زیرا سنسور دوربین سلفی که از نوع Sony IMX374 است، در Galaxy Fold اصلی،  Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Fold 3 نیز وجود دارد. در نهایت به سنسور Sony IMX471 در زیر نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد 4 می‌رسیم. این سنسور دوربین دقیقاً همانی است که در Galaxy Z Fold 3 نیز یافت می شود.

منبع می‌گوید سنسور های دوربین موجود در گلکسی زد فولد 4 از آزمایش‌ شده‌ ترین سنسور های دوربین هستند. در واقع، بر اساس بررسی‌ های چندگانه تست دوربین در اینترنت، Galaxy Z Fold 4 عکس‌ های بهتری نسبت به مدل قبلی خود ثبت می‌کند.

به نظر شما سامسونگ در انتخاب کدام یک از این سنسور ها باید تجدید نظر می‌کرد؟ شاید هم ترکیب سنسور های دوربین گلکسی زد فولد 4 را کاملاً می‌پسندید!
https://mardomefarda.ir/vdcc4iqs.2bqss8laa2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما