تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
بیشترین باخت و گل خورده، کمترین امتیاز، بدترین تفاضل گل و ... آنچه البته شهرخودرو را به انتهای جدول چسبانده، عنوان بدشانس‌ترین است.
بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر ایران!
به گزارش مردم فردا،اگر فول مچ هر دو دیدار من سیتی و رئال را دیده باشید، حتما شما هم موافقید که علاوه بر همه ی عوامل، نقش شانس در صعود مادریدی ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پررنگ بود.
درحالی که شاگردان آنجلوتی در نیمه نهایی فرصت های له مراتب کمتری برای گلزنی داشتند، دو بار صاحب ضربه پنالتی شدند، روی گل دوم رودریگو، سایش توپ با سر آسنسیو موثر بود یا موقعیت هایی مثل حرکت گریلیش که از روی خط دروازه این تیم برگردانده شد، عصر پریروز، به مانند دیدار هفته قبل، شاگردان سیدعباسی در واپسین دقایق، پیروزی را با تساوی عوض کردند.
پس از تساوی پرگل مقابل گل گهر، صنعت نفت آبادان نیز از شکست برابر تیم رده آخری گریخت تا چهار امتیازی که می توانست اوضاع قعرنشین لیگ را تا حد زیادی بهبود ببخشد از دست شهرخودرو برود. دو نتیجه ی مهم و تاثیرگذاری که تنها نماینده لیگ برتری فوتبال خراسان را هر لحظه به سقوط نزدیک تر می کند.

حالا آنها در یک ششم باقیمانده از لیگ باید امتیازات لازم برای بقا را مقابل ۴ تیم بالانشین جدول یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد جمع کنند. کاری بس دشوار و تا حدود زیادی غیرممکن.
البته که شهرخودرو آن تیم بهم ریخته و کم توان ابتدای فصل جاری نیست اما خب انجام مسابقه هر ۵ روز یکبار آن هم در خانه مدعیان قهرمانی و لزوم کسب حداقل ۹ امتیاز برای بقا، ماموریتی غیرممکن بنظر می رسد. بخصوص که آنها در هفته های اخیر بیش از آنکه مستحق شکست باشند، به معنی واقعی کلمه بدشانس بوده اند. چیزی که درین هفته های پایانی موثرتر از همیشه هم هست.
این عامل به ویژه درین دو هفته اخیر بدجور گریبان سیدعباسی و شاگردانشان را گرفته و آنها را حسابی آزار داده است به طوری که هربار با از دست دادن یک موقعیت بسیار خوب گلزنی در لحظات پایانی، به شدیدترین شکل ممکن تنبیه شده اند و با باز شدن دروازه، بجای کسب حداکثر امتیازات، به تک امتیاز رسیده اند. یا اشتباهات تاثیرگذار داوری که بخصوص در بازی مقابل هوادار برایشان گران تمام شد.
شهرخودرو که البته از ابتدای فصل مهمترین حامیانش را در کنارش نداشته، درین هفته های سرنوشت ساز نیز از نعمت حمایت فوتبالدوستان خراسانی خود را محروم می بیند تا آخرین شانس هایش برای حمایت شدن از روی سکوها را نیز از دست داده باشد.
آنها که اشتباهات مدیریتی بسیاری از ابتدای فصل داشته اند، در روزی که می شد با ایجاد اتحاد و‌ انسجام، به کمک یار دوازدهم سه امتیاز حیاتی مصاف با نفت آبادان را حفظ کرد با این فرضیه که ممکن است حضور تماشاگران به ضررشان تمام شود فرصت کنده شدن از ته جدول و رسیدن به امتیاز امیدوارکننده تر را به راحتی از دست دادند.


تاسف آور آنکه چنین رویکردی از ابتدای فصل در بین مدیران این تیم وجود داشته به طوری که با اطمینان از افرادی صحبت می کنند که در داخل استان قصد زمین زدن شهرخودرو را دارند.‌ در حالی که چنین چیزی جز توهم توطئه و جنگیدن با سایه ها نیست! وقتی از مسئولان هیات فوتبال استان خراسان گرفته تا خبرنگاران، حتی توپ جمع کن ها و سایر عوامل اجرایی که با گل دقیقه +۹۰ مقابل نفت مسجدسلیمان از پای تلویزیون و گوشی های موبایل به هوا پریده بودند (همزمان با برگزاری جدال فینال گونه دو تیم قعرنشین، نساجی و گل گهر در مشهد به مصاف یکدیگر رفته بودند.)، هیچکدام پس از دریافت گل تساوی از زردپوشان آبادانی، نای ایستادن و رمق رفتن به خانه را نداشتند
با این حال هنوز اندک امیدی برای خلق یک معجزه باقیست و باید دید فوتبال خراسان که دستپخت سال های اخیرش را می شود در همه جای کشور چشید (در فینال جام حذفی یک تیم که در طول فصل از میزبانی ورزشگاه امام رضای مشهد سود می برد حضور داشت و در سوی دیگر، کادر فنی فصل گذشته همین شهرخودرو روی نیمکت بود) در لیگ‌فصل آینده نیز نماینده ای خواهد داشت یا پس از پایان فصل تا اطلاع ثانوی از داشتن چنین امتیازی بی بهره خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcj.oeafuqeytsfzu.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما