تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
جالب است ۰
الله کرم استکی فصل قبل برای تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به میدان رفت و با توانست پس از کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود.
کاپیتان سابق تیم ملی در دو راهی بزرگ
به گزارش مردم فردا،استکی سپس در حالی که با چند پیشنهاد مواجه بود، پس از کش و قوس های فراوان به تیم  تازه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس پیوست تا در لیگ سی و ششم شاگرد عزت الله رزمگر باشد. استکی پس از عملکرد خوب خود در ترکیب پلیمر تا پایان هفته هفتم لیگ‌ تیمش ۵ پیروزی و ۲ شکست را با این تیم تجربه کرد و حالا در تعطیلات نیم فصل او با پیشنهادهای خارجی مواجه شده است. به نظر می‌رسد در صورتی که باشگاه ایرانی یعنی پلیمر در پرداخت مطالبات استکی اقدام به موقع انجام ندهد، او به یکی از پیشنهادات خارجی که از سه کشور رومانی، یونان و کویت است، پاسخ مثبت خواهد داد. 

البته پیش از این هم شایعاتی در خصوص جدایی دو بازیکن پلیمر یعنی محمد سیاووشی و سجاد ندری به گوش می رسید و حالا نوبت به الله کرم رسیده تا ساز جدایی کوک کند. 
البته نباید فراموش کرد ممکن است باشگاه پلیمر هوشمندانه در این مقطع زمانی عمل کند و با پرداخت هرچه سریعتر درصدی از قرارداد بازیکنان آن هارا وادار به ادامه حضور در لیگ ایران کند. اتفاقی که برای تیمی که مدعی قهرمانی لیگ ایران و به دنبال حضور در جام باشگاه های آسیا است دور از انتظار نیست.
https://mardomefarda.ir/vdcdo90x.yt0xz6a22y.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما