تاریخ انتشار :جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
جالب است ۰
سونی از گجت عجیبی با نام Sony Reon Pocket 5 رونمایی کرده که همانند لباس تقطیر استفاده شده در فیلم تلماسه می‌تواند با فناوری عجیب خود بدن شما را در تابستان خنک نگه دارد.
گجت عجیب سونی معرفی شد؛ عملکردی شبیه به آن چیزی که در فیلم Dune دیدید
به گزارش مردم فردا،اگر فیلم تلماسه یا همون Dune را تماشا کرده باشید، باید متوجه لباس عجیبی که در بیابان از آن برای خنک کردن بدن استفاده می‌کردند شده باشید. شرکت سونی از یک گجت پوشیدنی رونمایی کرده که تقریبا عملکردی مشابه همین لباس‌ها را دارد و علاوه بر خنک کردن در تابستان می‌تواند بدنتان را در زمستان هم گرم کند.

همان طور که در اخبار تکنولوژی گفته می‌شود، گجت Sony Reon Pocket 5 می‌تواند قسمتی از بدن را که به طور مستقیم با آن منطقه تماس دارد را گرم یا خنک کند. طبق ادعا سونی ماژول داخلی دستگاه بازطراحی و بزرگتر شده و راندمان خنک کنندگی نیز تا حدود 1.8 برابر افزایش یافته است.


این افزایش راندمان به میزان قابل توجهی منجر به خنک کننده قوی تر و زمان کار طولانی تر می شود. همچنین با طراحی جدید صدای عملکرد دستگاه تا حدود ۸۰ درصد کاهش یافته و این می‌تواند این گجت عجیب سونی را به گزینه مناسب برای استفاده در محیط‌های تجاری تبدیل کند.

گجت عجیب خنک کننده سونی
Reon Pocket 5 که در پشت گردن قرار می‌گیرد، از یک ماژول قمقه مانند همراه با 5 سنسور برای تعیین دمای بهینه بدن تشکیل شده و طبق تجربه افراد هم در نشستن یا حرکت مانعی ایجاد نمی‌کند.

همراه با این گجت پوشیدنی، لوازم جانبی دیگری نیز هستند که در صورت متصل شدن آنها با دستگاه اصلی می‌تواند به طور خودکار شرایط بیرون را ارزیابی کرده و می‌تواند به تغییرات دما واکنش نشان دهد. همچنین امکان تنظیم دستی این گجت نیز وجود دارد و کاربر می‌تواند با استفاده از برنامه جدید Reon Pocket که برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگار شده به امکانات بیشتری مانند تعیین مرز و کنترل دستی دما دسترسی داشته باشد.

دستگاه برای اتصال با سایر لوازم جانبی از اتصال بلوتوث استفاده می‌کند تا به راحتی بتوانید در هر موقعیت جغرافیایی از آن استفاده کنید. همچنین به لطف باتری بزرگتر حالا می‌توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه تا حدود ۱۹ ساعت آن را به همراه داشته باشید.

سابقه چنین گجت های پوشیدنی
این گجت اولین پوشیدنی خنک کننده نیست و اولین دستگاه Reon در سال 2019 در ژاپن عرضه شد اما با این حال، Reon Pocket 5 اولین دستگاه پوشیدنی در نوع خود است که در خارج از آسیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و همراه با آسیا، بازار بریتانیا هم قرار است اولین نسخه‌ها را دریافت کند.


وزن این گجت عجیب سونی تنها ۱۱۶ گرم بوده و اساسا نمی‌تواند با ایجاد حالت وزنه‌ای، به گردن شما آسیب برساند.

گجت Reon Pocket 5 در حال حاضر با قیمت 139 پوند (یعنی حدود 170 دلار / 260 دلار استرالیا) در وب سایت سونی برای پیش خرید موجود بوده و قرار است از 15 می سال جاری به مشتریان ارسال شود. همچنین در بسته ارسالی نیز همراه با دستگاه، یک گردنبند سفید نیز عرضه می‌کند که می‌توانید برای دستگاه استفاده کنید.
https://mardomefarda.ir/vdcb50b5.rhbawpiuur.html
منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما