تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵
جالب است ۰
ردمی ماه گذشته از گوشی هوشمند K50 Gaming Edition در کشور چین رونمایی کرد. هم اکنون این شرکت در حال آماده سازی خود برای معرفی و عرضه سایر اعضای خانواده سری K50 است. در حال حاضر تیزر جدیدی از سری ردمی K50 منتشر شده، که به مشخصات صفحه نمایش این سری اشاره می‌کند.
تیزر سری ردمی K50 شیائومی به کارگیری نمایشگر 2K سامسونگ را تأیید می‌کند
به گزارش مردم فردا،نسخه استاندارد سری ردمی K50 به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود
ردمی قبلاً تأیید کرده است که گوشی های سری Redmi K50 در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) به طور رسمی برای بازار چین معرفی می‌شوند. اکنون، این کمپانی با انتشار تیزر هایی، برخی از مشخصات گوشی های هوشمند آینده خود را فاش می‌کند. این امر باعث جلب توجه کاربران و جذابیت بیشتر محصول خواهد شد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی
در جدیدترین تیزر منتشر شده مشخص شده است که سری ردمی K50 از صفحه نمایشی با وضوح 2K بهره خواهند برد. این نمایشگر ساخت غول فناوری کره جنوبی، یعنی سامسونگ است. ادعا می‌شود که تراکم پیکسلی آن 526ppi است. این شرکت همچنین فاش کرده است که صفحه نمایش مدل های مذکور گران‌ترین نمایشگر در تاریخ ردمی است.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، تاکنون، تیزرها تایید کرده‌اند که گوشی‌های سری Redmi K50 با دو بلندگوی استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Double Gold عرضه خواهند شد. همچنین این سری از GPS ، Wi-Fi 6، NFC، IR blaster نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌دانیم که این سری اولین گوشی هایی هستند که از بلوتوث نسخه ۵.۳ استفاده خواهند کرد.

انتظار می‌رود این شرکت در هفدهم مارس (۲۶ اسفند ماه) سه دستگاه جدید را معرفی کند. این گوشی های هوشمند شامل: ردمی کی ۵۰، K50 Pro و ردمی کی ۵۰ پرو پلاس خواهند بود. انتظار داریم که نسخه استاندارد به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، نسخه پرو به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ و نسخه پرو پلاس به چیپست پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شود. برای اطلاع از سایر مشخصات سری Redmi K50 باید چند روز دیگر منتظر بمانیم تا رویداد معرفی این تلفن های هوشمند برگزار شود.

نظر شما درباره پرچمداران آینده ردمی چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند باز هم با یک برچسب قیمتی اقتصادی، همه را شگفت زده کند؟
https://mardomefarda.ir/vdcd.x0k2yt0xsa26y.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما