تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
شرکت اچ پی اخیراً یک مانیتور جدید به محصولات گیمینگ سری Omen خود اضافه کرده است. مانیتور Omen 27qs که برای پاسخگویی به تمام نیاز گیمرها طراحی شده، دارای چندین ویژگی قابل توجه مانند پنل IPS و نرخ نوسازی 240 هرتز است. در ادامه این خبر جزئیات این مانیتور هیجان انگیز HP را بررسی می‌کنیم.
مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs با نرخ نوسازی 240 هرتز معرفی شد
به گزارش مردم فردا،مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی (68.47 سانتی متر) با وضوح QHD (همان 2560×1440 پیکسل) است. به لطف فناوری پنل IPS، کاربران می توانند از زوایای دید متفاوت انتظار رنگ های زنده و دقیق را داشته باشند. با داشتن عمق رنگ واقعی 8 بیتی، این نمایشگر گیمینگ تا 16.7 میلیون رنگ با نسبت کنتراست 1000:1 و نسبت کنتراست پویا 10000000:1 تولید می‌کند. نرخ نوسازی مانیتور گیمینگ Omen 27qs به حداکثر 240 هرتز می‌رسد و تصاویری روان را برای گیمینگ ارائه می‌دهد.

 

این مانیتور همچنین دارای فناوری HP Eye Ease بوده که دارای گواهی Eyesafe است و انتشار نور آبی را برای عدم خستگی چشم کاهش می‌دهد. این مانیتور زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند.

این مانیتور دارای مجموعه‌ای از ویژگی های مفید، از جمله دکمه‌های روی مانیتور برای تنظیمات آسان و پایه‌ی قدرتمند برای جهت گیری های مختلف صفحه نمایش است. پشتیبانی از فناوری AMD Freesync Premium و سازگاری با فناوری NVIDIA G-SYNC نیز برای گیمرها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs طیف گسترده‌ای از گزینه های اتصال، از جمله پورت USB نوع A و B، کانکتورهای صوتی، DisplayPort و HDMI را نیز ارائه می‌دهد. این مانیتور با وزن 7.9 کیلوگرم دارای پایه قابل تنظیمی است که امکان کج شدن از 5- تا 20+ درجه و محدوده تنظیم ارتفاع 100 میلی متر را فراهم می‌کند.

مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs در حال حاضر در بازارهای اروپایی عرضه شده است. این محصول دارای برچسب قیمتی 479 یورو بوده و از اهمین امروز می‌توان از وب سایت رسمی HP برای خریداری آن اقدام کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcfjmdy.w6d11agiiw.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما