تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آمادگی این تیم در کیش برای شرکت در المپیک برزیل، گفت: تلاش بر این است که در دومین حضورمان در المپیک بر روی سکو قرار بگیریم.
تلاش والیبالیست های ساحلی ناشنوا برای کسب جایگاه در المپیک
به گزارش مردم فردا،فریدون الهامی اظهار کرد: حسام الدین خیراندیش و مهراد کشاورز در تیم الف و حامد گرگانی و وحید طالبی در تیم ب ۴ بازیکن حاضر در اردوی آمادگی کیش هستند که این اردو تا ۸ اسفند ادامه خواهد داشت. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا هر دو تیم در المپیک حضور خواهند داشت یا خیر؟ گفت: بستگی به صلاحدید فدراسیون و حمایت حامیان مالی دارد، اگر منابع مالی تامین شود هر دو تیم به مسابقات اعزام می شوند، در غیر این صورت تنها تیم الف در المپیک حضور پیدا خواهد کرد. البته هر دو شرایط بسیار خوبی دارند و تلاش بر این است که بتوانیم از حضور هر دو تیم در المپیک استفاده کنیم.
الهامی تصریح کرد: دوره قبل در المپیک حضور موفقی نداشتیم، اما این دوره با آموزش های خوبی که از نظر روانی روی بازیکنان انجام شده، تلاش والیبالیست های ساحلی قرار گرفتن بر روی سکو است.  
وی پیرامون این پرسش که آیا نسبت به حریفان المپیکی شناخت دارید، افزود: هنوز شناختی نسبت به حریفان نداریم و  اواخر اسفند مشخص می شود که چه تیم هایی در المپیک برزیل حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در پایان زمان بعدی اردوی تیم را نیمه دوم اسفند در قشم یا بندرعباس عنوان کرد.
 
https://mardomefarda.ir/vdch.xnkt23nx-ftd2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما