تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
تیم ملی والیبال لهستان درحالی قهرمان المپیک توکیو را شکست داد که این تیم با ذخیره خود در میدان مسابقه ظاهر شده بود.
تمجید قهرمان المپیک از والیبال لهستان
به گزارش مردم فردا،در جریان هفته اول لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی والیبال لهستان توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل فرانسه، قهرمان المپیک توکیو پیروز شود. این برد درحالی برای والیبال لهستان به دست آمد که این تیم جوانگرایی کرده و تغییرات زیادی داشته است.
پس از این پیروزی، روزنامه نگاران فرانسوی به تمجید از والیبال لهستان پرداختند چرا که این تیم توانست با نیکمت ذخیره خود قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۲ را شکست دهد. نیکولا گربیچ، سرمربی تیم والیبال لهستان در این بازی تصمیم گرفت که از تیم ذخیره خود استفاده کند درحالی که فرانسه با تمام قوا در میدان ظاهر شده بود.
به لطف برد لهستانی‌ها و با شکست عجیب برزیل مقابل چین، والیبال لهستان در صدر جهان قرار گرفت. پس از شکست عجیب برزیل درخانه آن هم با نتیجه ۳ بر صفر هواداران این تیم در توییتر بسیار عصبانی بودند. یکی از کابران برزیلی نوشت: من عصبانی هستم! نمی‌توانم باور کنم که پس از ۲۰ سال ما در رده بندی FIVB به رتبه دوم سقوط کرده‌ایم!
شکست عجیب برزیل و از دست دادن صدر جهان آن هم پس از ۲۰ سال و صدرنشینی والیبال لهستان از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای گذشته در رسانه‌های جهان بازتاب فراوانی داشت.  
به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال سه‌شنبه ۳۱ خرداد کار خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس تیم ملی والیبال ایران به مصاف بلغارستان خواهد رفت.
برنامه هفته دوم لیگ‌ملت‌های والیبال:
سه‌شنبه ۳۱ خرداد
گروه سوم:
اسلوونی – هلند؛ ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه
آرژانتین – ژاپن؛ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه
گروه چهارم:
استرالیا – کانادا؛ ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه
ایران – بلغارستان؛ ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه
https://mardomefarda.ir/vdcg.q97rak9uypr4a.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما