تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷
جالب است ۰
سرمربی جدید والیبال لهستان می‌گوید که تیم والیبال این کشور با بهترین شکل ممکن به رقابت‌های پاریس اعزام خواهد شد.
خط و نشان سرمربی والیبال لهستان برای المپیک پاریس
به گزارش مردم فردا،نیکولا گربیچ، ملی‌پوش پیشین تیم ملی صربستان که به‌ عنوان سرمربی جدید تیم ملی لهستان انتخاب شده است در گفت‌وگو با سایت لهستانی درباره وضعیت تیم ملی والیبال لهستان گفت: من به دنبال یک کوبیاک جدید نیستم!  ما نمی‌توانیم به دنبال یک گربیچ جدید، یک کوبیاک جدید یا حتی یک کورک جدید باشیم. ما بازیکنان جدیدی با ویژگی‌های متفاوت داریم و باید راهی برای حمایت از آن‌ها به بهترین شکل ممکن پیدا کنیم.
او ادامه داد: من با افراد زیادی مانند اعضای کادرفنی، بازیکنان و روزنامه‌نگاران صحبت کرده‌ام. من شور و شوق زیادی دارم و ماجراجویی جدیدی را می‌بینم. من مشتاقانه منتظر شروع کار جدیدم در این‌جا بودم.
بسیاری از بازیکنان تیم ملی لهستان در پلاس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌اند. آیا کسی شما را شگفت‌زده کرده است؟
- من به طور مثبت از بسیاری از رقیبان شگفت‌زده شدم. گاهی اوقات شما آن‌طور که می‌خواهید بازی نمی‌کنید زیرا مصدوم هستید یا با مربی هماهنگ نیستید و یا تیم را به خوبی نساخته‌اید! نمی‌توانم بگویم که از برخی بازیکنان ناامید هستم اما از حضور بازیکنانی که فصل خوبی را در ترکیب خود داشته‌اند، راضی‌ام. قطعا بازیکنان هنگام بازی برای تیم ملی خود اعتماد به نفس خوبی خواهند گرفت.
آیا به‌عنوان مربی ایده‌ای دارید که کدام بازیکنان در تورنمنت‌های خاص بازی خواهند کرد؟
ایده این است که بازیکنانی که بازی‌شان دیرتر تمام می‌شوند و بعداً به تیم می‌پیوندند، کمی استراحت داشته باشند. این بدان معناست که بزرگ‌ترین ستاره‌ها در مسابقات لیگ ملت‌ها حضور نخواهند داشت. باید به بهترین و باتجربه‌ترین بازیکنان بعد از پایان فصل لیگ فرصت استراحت داد. پس از بازگشت از لیگ ملت‌ها، باید این بازیکنان را ببینم و با آن‌ها تمرین کنم.
هم‌چنین باید در مورد کوبیاک بپرسم. چه کسی به عنوان کاپیتان و هم‌چنین به عنوان بازیکن جایگزین او خواهد شد؟
بارتوش کورک کاپیتان  تیم خواهد بود. باید بگویم که ما نمی‌توانیم به دنبال یک گربیچ جدید، یک کوبیاک جدید یا حتی یک کورک جدید باشیم. ما بازیکنان جدیدی با ویژگی‌های متفاوت داریم و باید راهی برای حمایت از آن‌ها به بهترین شکل ممکن پیدا کنیم. ما انرژی جدید، یک سیستم جدید و یک سازمان جدید می‌خواهیم. من دوباره تکرار می‌کنم، من نمی‌خواهم به دنبال یک کورک جدید، یک کوبیاک جدید یا هیچ کس دیگری باشم. می‌خواهم با بازیکنانی که دارم بازی کنم.
برای اولین فصل حضور در تیم ملی لهستان چه آرزویی برای مربی داشته باشیم؟
موفق باشید. برای من آرزوی موفقیت کنید.
 شاید مربی بخواهد چیزی را به هواداران لهستانی منتقل کند؟
آنچه برای ما بسیار مهم است این بوده که سالم باشیم. همه ما همین را می‌خواهیم. ​​می‌خواهیم با دوازده بازیکن قوی با بهترین شکل ممکن به پاریس برویم. همه ما به یک سمت می‌رویم. ما به حمایت، درک و صبر شما نیاز داریم. شاید در ابتدا همه چیز آن‌طور که ما دوست داریم پیش نرود. سه سال کار در پیش داریم. بزرگترین آرزوی من این است که این بار سالم و بدون آسیب کار کنیم.
https://mardomefarda.ir/vdcf.1deiw6dcxgiaw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما