تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
جالب است ۰
توییتر به کاربران اجازه می‌دهد مقالات خود را کامل و طولانی بنویسند.
محدودیت کلمات برای توییت گذاشتن برداشته شد
به گزارش مردم فردا،توییتر همیشه به خاطر محدودیت کاراکتر در هر توییت معروف است که در ابتدا ۱۴۰ کاراکتر بود و سپس به ۲۸۰ کاراکتر رسید. با این حال، به نظر می‌رسد، این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران  است.

به گزارش سایت 9to5mac؛ یکی از سخنگویان توییتر به CNET گفت که توسعه دهندگان توییتر به زودی قابلیت طولانی‌تر نوشتن مطالب در توییت‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند. قابلیت جدید توییتر برای اولین بار توسط  جین وانگ کشف شد که یک منوی مخفی را در وب سایت شبکه اجتماعی نشان داد. پیش بینی می‌شود با به روزرسانی این قابلیت، کاربران توییتر می‌توانند مطالب خود را بدون محدودیت کاراکتری در شبکه اجتماعی بنویسند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر ، در سال ۲۰۲۰ روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها به عنوان رشته‌های پیوسته معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توییت را به یک مکالمه متصل کنند.

پیش از این توییتر قابلیت دوستان صمیمی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. گفته شده، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فقط به افراد مورد اعتمادشان اجازه مشاهده برخی توییت‌ها را بدهند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.xetfuqemisfzu.html
منبع : اقتصاد آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما