تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
قابلیت ادیت کردن توییت سرانجام به توییتر اضافه شد. اما این ویژگی فعلا برای مشترکان پولی در دسترس است و آن‌طور که فکر می‌کنید نیست.
قابلیت ادیت کردن توییت رسما به توییتر آمد، اما نه آن‌طور که فکر می‌کنید!
به گزارش مردم فردا،آیا تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برای نوشتن یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر وقت گذاشته‌اید و لحظاتی بعد و پس از انتشار توییت به طور غم‌انگیزکننده‌ای متوجه شده‌اید اشتباه تایپی داشته‌اید؟ به طور معمول در چنین شرایطی مجبور هستید توییت خود را حذف کنید و دوباره برای انتشار آن وقت بگذارید یا حداقل این که به اجبار باید اصلاح کردن توییت خود را فراموش کنید.

اما اکنون توییتر اعلام کرده در حال آزمایش قابلیت ادیت کردن توییت است که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های خود را پس از انتشار در ویرایش کنند. اما امکان ویرایش کردن توییت‌ها ویژگی‌های خاصی دارد که باعث می‌شود آن طور که فکرش را می‌کنید نباشد.

ویژگی‌های قابلیت ادیت کردن توییت
توییت‌های ویرایش شده دارای یک نماد، مهر زمانی و برچسبی هستند که به سایر کاربران اطلاع می‌دهند که این توییت ادیت شده است. ضربه زدن روی برچسب مربوطه به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخچه ویرایش را مشاهده کنند؛ این قابلیت، نسخه‌های قبلی توییت، پیش از ویرایش شدن را نمایش می‌دهد.


توییتر هشدار داده که توییت‌ها فقط در مدت ۳۰ دقیقه پس از انتشار می‌توانند ویرایش شوند.  بر اساس اعلام توییتر، دلیل نمایشه پنجره ویرایش و تمبر ویرایش شده، محافظت از صحت مکالمات در توییتر و ارائه یک تاریخچه از آنچه که نوشته شده به عموم کاربران خواهد بود.

توییتر می‌گوید که در حال آزمایش قابلیت ادیت کردن توییت روی یک گروه کوچک از کاربران به منظور دستیابی به بازخورد آنها و حل مشکلات احتمالی است. مشترکان توییتر بلو یا Twitter Blue اولین کسانی هستند که به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند. این دسته از کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که این بروزرسانی را در هفته‌های آینده دریافت کنند.

توییتر بلو، برنامه اشتراک ماهانه 4.99 دلاری توییتر است که به مشترکان، امکان دسترسی به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پریمیوم را می‌دهد. در حال حاضر اعضای Twitter Blue از ویژگی Undo Tweet بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد پیش نمایش یک توییت را یک دقیقه قبل از انتشار مشاهده کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcbfwb8.rhb89piuur.html
منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما