تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
کاربران کروم‌بوک‌ها در آینده می‌توانند راحت‌تر به برنامه‌ها و بازی‌های موردنیازشان دسترسی پیدا کنند.
گوگل ظاهراً برای کروم‌بوک‌ها یک فروشگاه اپلیکیشن یکپارچه و اختصاصی می‌سازد
به گزارش مردم فردا،کروم‌بوک‌ها به دلیل قیمت ارزان و رابط کاربرپسند، محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. بااین‌حال، کاربران این پلتفرم‌ها با چالش‌هایی در مدیریت برنامه‌های وب، اندروید و لینوکس مواجه هستند. این وضعیت تجربه‌ای پراکنده و گاهاً گیج‌کننده را به‌ویژه برای کاربران تازه‌وارد، ایجاد می‌کند. اما گوگل به‌نظر راه‌حل خوبی برای این مسئله پیدا کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، گوگل ظاهراً برای رفع این مسئله در ChromeOS، یک فروشگاه برنامه جدید به نام «App Mall» را در آینده‌ای نامعلوم معرفی می‌کند. این اقدام هدفمند به‌منظور ساده‌ترکردن فرآیند کشف و نصب برنامه‌ها با ارائه یک پلتفرم متمرکز برای کاربران انجام می‌شود.

شواهد دردسترس درباره توسعه فروشگاه App Mall گوگل
براساس کدهایی که در مرورگر Chrome پیدا شده‌اند، این قابلیت در تنظیمات Chrome مخفی است، اما به یک وب‌سایت به نام «discover.apps.chrome» اشاره دارد. بااین‌حال هنوز این وب‌سایت راه‌اندازی نشده است، اما به‌ظاهر باید انتظار راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را در آینده داشته باشیم.

هرچند هنوز زود است و جزئیات خاصی در مورد انواع برنامه‌هایی که در App Mall قرار خواهند در دسترس نیست. بااین‌حال پیش‌بینی می‌شود که حداقل برنامه‌های اندروید و وب، ازجمله بازی‌ها، در این فروشگاه عرضه شوند. این حدس با توجه به توانایی فعلی کروم‌بوک‌ها برای کشف برخی برنامه‌ها از طریق ویژگی Explore زده می‌شود. احتمالاً App Mall قصد دارد تجربه کشف جامع‌تر اپلیکیشن‌ها را برای کروم‌بوک‌ها ارائه دهد.

این ادغام می‌تواند تجربه کاربر را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشیده و پیداکردن برنامه‌ها را برای کاربران کروم‌بوک‌ها آسان‌تر و هوشمندانه‌تر کند.

گوگل همچنین درحال کار روی آپدیت‌های جدید مرورگر کروم است. این شرکت به‌تازگی سه ویژگی هوش مصنوعی مولد جدید را در آخرین نسخه (M121) برای کاربران سیستم‌های ویندوز و مک معرفی کرده است. این ویژگی‌ها شامل «گروه‌بندی تب‌ها با هوش مصنوعی» برای سازماندهی تب‌های باز به صورت خودکار، «پوسته‌های شخصی با هوش مصنوعی» برای ایجاد پوسته‌های شخصی با استفاده از یک مدل پخش متن به تصویر و ویژگی «کمک در نوشتن» است. قرار است این ویژگی‌ها در نسخه بعدی کروم در دسترس کاربران ایالات‌متحده قرار گیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcgz39x.ak9w34prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما