تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶
جالب است ۰
شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه از رژیم صهیونیستی فقط درخواست کرد که گذرگاه‌های ورود کمک‌های انسانی به غزه را باز نگه دارد و افزایش دهد.
درخواست شورای امنیت از تل‌آویو برای ورود کمک‌های بیشتر به غزه
به گزارش مردم فردا،اعضای شورای امنیت سازمان ملل بامداد یکشنبه به ابراز نگرانی از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به محل توزیع غذا در نوار غزه بسنده کردند.

به گزارش وبگاه شبکه «الجزیره»، شورای امنیت طی بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی فقط درخواست کرد که گذرگاه‌های ورود کمک‌های انسانی به غزه را باز نگه دارد و افزایش دهد.

در این بیانیه آمده است: «ما بر لزوم انجام تمام اقدامات لازم برای حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی [در غزه]تاکید می‌کنیم. ما مجدداً بر لزوم پایبندی طرفین درگیری [در غزه]به قوانین بین‌المللی، از جمله حقوق بین‌المللی بشردوستانه، تأکید می‌کنیم».

این بیانیه همچنین می‌افزاید: «ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که از محروم کردن مردم غیرنظامی در نوار غزه از خدمات و کمک‌های اولیه خودداری کنند».

روز پنجشنبه بود که حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی به مردمی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در میدان «النابلسی» در خیابان الرشید در غزه بودند، تاکنون ۱۰۹ شهید و ۷۶۰ زخمی در پی داشته است.

این دومین بار در یک هفته اخیر بود که جمعیت منتظر برای دریافت کمک، مورد هدف قرار می‌گیرند، روز یکشنبه نیز در همین مکان ۲۲ نفر به همین شکل به شهادت رسیدند، آن هم در شرایطی که گرسنگی و قحطی در غزه بیداد می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcgt39x.ak9wx4prra.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین