تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
جالب است ۰
در فاصله 72 ساعته تا آغاز لیگ برتر نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در حال انجام است.
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
به گزارش مردم فردا،اگر فکر می‌کردید این بخش خبری و مهیج فوتبال باشگاهی تا امروز باید فرونشسته باشد، سخت در اشتباهید، چون تیم‌ها تا لحظه آخر اقدام به ترمیم و جذب نفرات جدید خواهند کرد.
همین دیروز استقلال خوزستان 4 بازیکن جدید را در یک بازه زمانی کوتاه به خدمت گرفت و باشگاه تراکتور دوره‌ تازه‌ای از فعالیت‌های خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است. بنابراین همچنان پای اخبار کوتاه این حوزه پر سر و صدای فوتبال ایران باشید.
 پوشش زنده خبری
_تعداد زیادی از بازیکنان مستعد زیر 25 سال فوتبال ایران به دلیل عدم توافق با باشگاه‌های قبلی و پر شدن لیست در شرایط برزخی به سر می‌برند و احتمال بیرون ماندن‌شان بسیار زیاد است. شاید لیگ یک سال آینده یک لیگ پرستاره و پر از چهره‌های باشد، که هرگز فکر نمی‌کردیم در این سطح از رقابت‌ها به میدان بروند. در حالی که انتظار می‌رفت سازمان لیگ با افزایش سهمیه بزرگسالان تیم‌ها موافقت کند، اما این اتفاق رخ نداد تا اوضاع همچنان برای این تعداد از بازیکنان ناخوشایند پیش برود.
_سعید عزت‌اللهی هافبک شاخص ایرانی تیم وایله دانمارک از ابتدای فصل نقل و انتقالات در صدر همه شایعات این فصل فوتبال ایران بوده است. عزت‌اللهی که در وایله کلاب هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و برای امضای قرارداد تحت فشار است، فعلا مقابل درخواست خشن باشگاه برای لغو قرارداد مقاومت کرده و این سیگنالی جدی برای حضور او در فوتبال ایران است، که به سختی حاضر است پول رضایتنامه پرداخت کند. شاید هم این کشمکش منجر به صدور رضایتنامه او با قیمت پایین‌تر در روزهای آتی حتی تا شروع لیگ برتر بشود.

_حضور امیر عابدزاده در فوتبال ایران یکی از خبرهای هیجان‌انگیز روز گذشته بازار نقل و انتقالات بود، که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه به حقیقت نزدیک است. باشگاه تراکتور می‌تواند با توجه به قوانین جدید لیگ برتر امیر عابدزاده را به استخدام خود بیاورد.

_در حالی که دیروز گفته می‌شد آرمان رمضانی به تراکتور می‌پیوندند، اما به نظر این انتقال رخ نخواهد داد و این بازیکن سابق استقلال روانه تیم دیگری خواهد شد که علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان بلندقامت در تاریخ تشکلیلش دارد! 

_حضور دابو مهاجم اهل بورکینافاسو به طرز عجیبی هنوز به سرانجام نرسیده و این بازیکن یک هفته بعد از اعلام قرارداد به صورت غیررسمی  و توافق با این باشگاه طلایی‌پوش در جمع ستارگان سپاهان حاضر نشده است. این وقفه ممکن است دلایلی بیشتر از خرده‌کاری‌های اداری و مباحث مربوط به رضایتنامه داشته باشد.
_با رسمی شدن قرارداد محمد نادری در باشگاه تراکتور انتقادها نسبت به قوانین مصوب توسط سازمان لیگ همچنان بر زبان‌ها می‌چرخد. عجیب‌ترین قانونی که فوتبال ایران امسال تجربه کرده، خارجی تلقی کردن فوتبالیست‌هایی است که در خارج از ایران به فعالیت مشغولند و بنابراین ورودشان به ایران مشمول قوانین استخدام بازیکن خارجی می‌شود. این قانون فعلا خم شده و به نظر به زودی برداشته خواهد شد.

_مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر کسی جز مهدی هاشمی‌نسب بازیکن سابق این تیم نیست، که ممکن است پس از دو دهه به جمع آبی‌ها بازگردد. حرف‌های ضد و نقیضی درباره او مطرح شده، اما او امروز در مصاحبه‌ای کوتاه هر گونه مذاکره با باشگاه استقلال تکذیب کرد. البته به نظر می‌رسد موانع ورود مهدی به استقلال حل شده و او به زودی در جمع آبی‌ها حضور پیدا خواهد کرد. زمانش را البته تعداد محدودی از اعضای باشگاه استقلال می‌دانند.
https://mardomefarda.ir/vdceo78w.jh87ei9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما