تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
از شواهد امر این‌طور برمی‌آید که حداقل در فضای هواداری، پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی، سه امتیاز بازی با پیکان را کسب کرده است.
هشدار ویژه برای پرسپولیس روشن شد
به گزارش مردم فردا،باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته دو پیروزی در فضای رسانه‌ای و اجرایی فوتبال ایران به دست آورد. نخست اینکه زمان بازی‌های هفته بیست و هشتم، با رد درخواست استقلال و سپاهان همزمان نشد و سپس بازی خارج از خانه این تیم برابر پیکان، به ورزشگاه آزادی انتقال یافت.
البته منشأ دو بردی که فضای هواداری پرسپولیس را تحت‌تاثیر قرارداد نه اقدامات این باشگاه بلکه تصمیم شورای تامین بود و به نظر اگر به جای پرسپولیس، هر نام دیگری در این موقعیت قرار داشت، به همین نتیجه می‌رسید. چرا که نخست امکان برگزاری دو بازی همزمان در یک شهر برای شورای تامین وجود ندارد و از سوی دیگر این شورا اجازه حضور تماشاگران در استادیوم دستگردی را نمی‌دهد.

با این حال همین دو اتفاق باعث شده تا پرسپولیسی‌ها پیش از سوت شروع هفته بیست و هشتم برای هواداران دیگر تیم‌ها کری بخوانند و خود را پیروز جدال‌های اخیر و البته بازی‌های این هفته بدانند. این در حالی است که سرخپوشان تهرانی دیداری بسیار دشوار با پیکان را پیش رو دارند. پیکان در نیم فصل نخست توانسته بود پرسپولیس را پس از شهرآورد متوقف کند و حتی اجازه گلزنی به این تیم ندهد. ستاره‌های پرسپولیس در مقابل این تیم حتی نمایش خوبی هم نداشتند و با ارائه عملکردی کم فروغ، دو امتیاز حساس را در ورزشگاه خانگی خود جا گذاشتند.
از سوی دیگر فیروزه‌ای پوشان تهرانی این فصل توانستند سپاهان، دیگر رقیب پرسپولیس را شکست دهند و طبیعتا حریف خطرناکی برای تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شوند. پرسپولیس پیش از این در استادیوم آزادی به هوادار باخت و حالا تکرار این نتیجه، هیچکسی را متعجب نخواهد کرد.

نکته دیگر در مورد زمان بازی‌هاست. برخی از هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند برگزاری بازی بعد از استقلال و سپاهان، امتیاز ویژه برای این تیم محسوب می‌شود. اما شاید بهتر باشد آنها پاسخ بدهند که آیا اگر استقلال و سپاهان امروز بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، باز هم این مورد امتیاز ویژه خواهد بود یا استرس بیشتر را به بازیکنان تزریق خواهد کرد؟
همچنین پرسپولیس در زمانی توانست اختلاف امتیاز خود با سپاهان و استقلال را جبران کند که این دو تیم بعد از پرسپولیس به میدان رفته بودند و به همین شکل تصور می‌کردند از موهبتی به خصوص برخوردارند.

سرنوشت پرسپولیس در دست خود بازیکنانش است اما در عین حال تنها یک تساوی و لغزش می‌تواند صدر جدول را از این تیم بگیرد. بنابراین شاید بهتر باشد هواداران و بازیکنان این تیم نیز خوشحالی‌های کوچک را برای برپایی جشن بزرگ، موقتا کنار بگذارند.
https://mardomefarda.ir/vdciqpaz.t1avz2bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما