تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ یکی از اولین برندهایی بود که در دوران معاصر از دوربین با زوم دوربرد پریسکوپی روی موبایل استفاده کرد. اگر کمی به داخل لنز توجه کنید، ظاهر این نوع دوربین‌ها از بیرون کاملا مشخص است. به جای طراحی دایره‌ای، یک طرح مستطیلی را می‌بینید.
تفاوت طراحی دوربین پریسکوپی گلکسی S24 اولترا با S23 اولترا را ببینید
به گزارش مردم فردا،سال‌ها بعد از هواوی و سامسونگ، اپل امسال در آیفون ۱۵ پرو مکس اولین استفاده از دوربین پریسکوپی را انجام داد اما طراحی آن‌ها از بیرون تفاوت خاصی با دیگر دوربین‌ها نداشت. به نظر می‌رسد که سامسونگ هم همین راه را پیش بگیرد و تفاوت طراحی دوربین پریسکوپی Galaxy S24 Ultra با S23 Ultra به همین شکل خواهد بود.
طراحی جدید دوربین پریسکوپی Galaxy S24 Ultra


مقایسه گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۳ اولترا در بخش طراحی دوربین پریسکوپی
تصویر بالا توسط ICE UNIVERSE و در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است. همانطور که می‌بینید یک رندر گرافیکی است که صرفا برای بیان منظور به تصویر کشیده می‌شود.

بر این اساس باید گفت که دوربین پریسکوپی گلکسی اس ۲۴ اولترا از بیرون مشابه با دیگر دوربین‌هاست. در حقیقت به مانند دوربین پریسکوپی گلکسی اس ۲۳ اولترا و نسل‌های قبلی آن، مجموعه لنز ظاهر مستطیلی ندارد. در عوض طراحی دایره‌ای آن کمک می‌کند تا طراحی کلی مجموعه دوربین یکدست‌تر باشد.

اینکه کدام بهتر است یا خیر را باید عملکرد آن نشان دهد، در غیر این صورت خیلی بعید است که چنین تغییری برای کاربران اهمیت بالایی داشته باشد.

همچنین رنگ‌بندی رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا که قبلا منتشر شده بود، به ما یک نکته جالب را یادآور می‌شود:

رنگ‌بندی رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا در رندرهای غیررسمی
همانطور که می‌بینید در رنگ‌بندی رسمی گلکسی اس ۲۴ اولترا که پیش‌تر گزارش شد، هیچ فریم کاملا مشکی به مانند نسل‌های قبلی وجود ندارد. این احتمالا به دلیل تفاوت طراحی گلکسی S24 Ultra با S22 Ultra سامسونگ از نمای جلو باشد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، حاشیه مشکی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا بسیار کم و برابر ۱.۵۲ میلی‌متر است. با این حال فریم فلزی آن کمی ضخیم‌تر بوده و ضخامت کل را به ۳.۴ میلی‌متر می‌رساند. احتمالا برای خنثی کردن این موضوع در دید بصری، سامسونگ تصمیم دارد که رنگ‌های اصلی را با فریم فلزی روشن عرضه کند.
https://mardomefarda.ir/vdcjvye8.uqe8izsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد. ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است. طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.