تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
آن طور که به نظر می‌رسد، گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سیستم‌ خنک‌کننده فوق پیشرفته خواهد بود، اما دو گوشی دیگر این سری یعنی گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 سیستم‌ خنک‌کننده‌ی چندان پیشرفته‌ای نخواهند داشت. این موضوع با توجه به انتشار اخباری مبنی بر بهره بردن سری گلکسی S23 از نسخه‌ی سفارشی تراشه‌ی کوالکام و تلاش‌های این شرکت برای پایین آوردن هزینه‌های دو مدل پلاس و معمولی منطقی به نظر می‌رسد.
گلکسی S23 اولترا با سیستم خنک‌کننده‌ فوق‌پیشرفته عرضه می‌شود
به گزارش مردم فردا،جدیدترین شایعات، برخی جزئیات سیستم خنک‌کننده‌ی سری گلکسی S23 را فاش کرده‌اند که این می‌تواند برای کاربرانی که قصد خرید گلکسی S23 را دارند، کمی ناامیدکننده باشد. بر اساس گزارش منتشر شده از OreXda، گلکسی S23 اولترا به عنوان بخشی از سیستم خنک‌کننده خود به یک محفظه بخار قوی (VC) مجهز می‌شود، در حالی که گلکسی S23 پلاس از سیستم خنک‌کننده‌ی مبتنی بر لوله‌های حرارتی بهره خواهد برد. با این تفاسیر بعید به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند گلکسی S23 فاقد سیستم خنک‌کننده خاصی باشد.

ظاهراً سامسونگ به استراتژی که در مورد سیستم‌ خنک‌کننده‌ی سری گلکسی S22 از آن استفاده کرده پایبند خواهد بود و آن را همراه با یک سری بهبودهایی در سری S23 نیز اجرا خواهد کرد. باید اشاره کنیم که گلکسی S22 مجهز به سیستم خنک‌کننده‌ی سفارشی نیست، گلکسی S22 پلاس دارای لوله حرارتی مسی است و گلکسی S23 اولترا نیز از محفظه بخار فولادی ضدزنگ دوگانه برای کنترل دمای خود استفاده می‌کند.

به احتمال بسیار زیاد غول کره‌ای دنیای فناوری از یک سری موارد حرارتی نظیر Gel TIM و Nano TIM در گوشی‌های گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 بهره خواهد برد. اما باید دید که ارزان‌ترین مدل این سری از سیستم‌ خنک‌کننده سفارشی استفاده خواهد کرد یا نه. گزارشی جدید اشاره کرده که سری گلکسی S23 از نسخه‌ی خاصی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. اگر این خبر صحت داشته باشد، ممکن است منجر به بروز مشکلات بیشتری در سیستم‌ حرارتی گوشی‌های پرچم‌دار سری S23 شود.

اگرچه گلکسی S23 اولترا ممکن است بتواند با سیستم خنک‌کننده فوق پیشرفته خود گرمای تولیدی این تراشه را از گوشی خارج کند، اما این موضوع در مورد مدل پلاس و استاندارد این سری صدق نخواهد کرد. البته باید صبر کرد و دید که سامسونگ چطور این مشکلات احتمالی را حل خواهد کرد. آن طور که به نظر می‌رسد گلکسی S23 اولترا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۲۵ واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی آن به عنوان دوربین اصلی شنیده می‌شود که باید دید تا چقدر این قضیه صحت دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcjy8ev.uqei8zsffu.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما