تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
میزو یکی از برندهای چینی به شمار می‌رود که در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی پرچمدار با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 در سال جاری است. به نظر می رسد که عرضه سری Meizu 21 ممکن است چندان دور نباشد.
پرچمدار جدید میزو با نام Meizu 21 به زودی معرفی می‌شود
به گزارش مردم فردا،این برند امروز رسما تایید کرد که پیش-رزرو آن از ۲۴ آبان آغاز خواهد شد.

پرچمدار جدید میزو با نام Meizu 21
تیزر رسمی منتشر شده توسط این برند نشان می دهد که سری Meizu 21 دارای کم‌حاشیه‌ترین لبه پایین نمایشگر در محصولات خودش خواهد بود. این تصویر نشان می‌دهد که اندازه حاشیه پایین نمایشگر Meizu 21 برابر 1.74 میلی متر است. جالب اینجاست که آنها روز تیزر عنوان می‌کند ۱.۷۴ کمتر از ۱.۷۱ است.

عدد ۱.۷۱ به حاشیه نمایشگر شیائومی ۱۴ پرو اشاره دارد. در حال حاضر این دستگاه کم حاشیه‌ترین نمایشگر بازار را دارد. آنطور که پیداست میزو مستقیما به رقابت با این دستگاه اشاره دارد و باید ببینیم که چطور ۱.۷۴ کمتر از ۱.۷۱ خواهد بود!



اگرچه تایید شده است که میزو 21 و 21 پرو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند شد، اما این برند به طور رسمی جزئیات یا مشخصات دیگری در مورد این گوشی های هوشمند اعلام نکرده است.

گوشی Meizu 21 با شماره مدل M461Q اخیراً توسط 3C چین تأیید شده است. این گواهی نشان داد که گوشی مورد نظر ممکن است با پشتیبانی از شارژ 80 واتی وارد بازار شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شماره مدل های M461H و M461S نیز متعلق به Meizu 21 هستند.

طبق گزارش اخیر، میزو 21 دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و میزو 21 پرو دارای باتری 5020 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو گوشی از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود نسخه Pro از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی کند.

از طرف دیگر میزو 21 دارای شماره مدل M481Q و M481S است. اکنون که این شرکت شروع به ارائه تیزر رسمی برای عرضه گوشی‌های Meizu 21 کرده، به نظر می رسد که نهایتا تا پایان نوامبر یا اوایل دسامبر در چین عرضه شوند.
https://mardomefarda.ir/vdccmeqi.2bqsm8laa2.html
منبع : ترنجی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما