تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰
جالب است ۰
میزو (Meizu) چند وقتی بود که از صحنه گوشی‌های هوشمند دور بود اما حالا برند جدید PANDAER این کمپانی در همکاری با «AYANEO» محصول تازه‌ای را توسعه داده‌ که کنسول دستی ویندوزی PANDAER x AYANEO است.
رونمایی میزو از یک کنسول بازی دستی ویندوزی
به گزارش مردم فردا،گفتنی است که این کنسول دستی در واقع همان AYANEO AIR Pro است که توسط پندائر تغییرات جالب توجهی روی آن صورت گرفته و به عنوان مثال پنل پشتی آن دارای طرح‌هایی مرتبط با برند پندائر است.

در بخش مشخصات، این کنسول دستی دارای نمایشگر اولد 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است، همچنین ابعاد فیزیکی آن نیز برابر با 224 در 89.5 در 28 میلی‌متر است و 410 گرم وزن دارد.

مشخصات و قیمت کنسول دستی میزو
کنسول دستی جدید میزو در بخش سخت‌افزار از پردازنده Ryzen 5 5560U برخودار است که متشکل از پردازنده «ذن 3»، پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 6 و همینطور 6 واحد رایانشی با فرکانس 1600 مگاهرتز است.

البته کنسول «آیانئو ایر پرو» که این محصول بر مبنای آن ساخته شده، در زمان عرضه 3 گزینه جداگانه برای پردازنده، پردازنده گرافیکی و همینطور رم و فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌داد که گویا در این کنسول دستی شاهد آنها نخواهیم بود.

پردازنده مذکور با رم 16 گیگابایتی 4266 مگاهرتزی LPDDR4x و همچنین فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی SSD همراهی می‌شود.

این محصول همچنین در کنار یک باتری 7350 میلی‌آمپری، از بلوتوث 5.2 و اتصال وای‌فای 6 نیز پشتیبانی می‌کند و دارای سیستم عامل ویندوز است.

در پایان باید به این مورد نیز اشاره کرد که کنسول دستی PANDAER x AYANEO که ظاهرا تک رنگ هم هست، اکنون در بازار چین و از طریق وب‌سایت میزو با برچسب قیمتی 592 دلار در دسترس است، با این حال همچنان مشخص نیست که هیچ یک از شرکت‌های میزو یا آیانئو برنامه‌ای جهت عرضه جهانی این کنسول دستی داشته باشند.
https://mardomefarda.ir/vdcb.gbwurhb9fiupr.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما