تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
اگر منتظر قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بودید، اکنون با به‌روزرسانی جدید می‌توانید پیام‌هایتان را در کانال‌ها به‌سادگی ویرایش کنید.
ویرایش پیام در کانال‌های واتساپ امکان‌پذیر شد
به گزارش مردم فردا،شاید نادیده‌گرفتن نیازهای کاربران واتساپ کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد؛ اما این پلتفرم نشان داده است که می‌تواند مصداق بارزی برای «دیر و زود دارد؛ اما سوخت‌وسوز ندارد» باشد و درنهایت کاربرانش را راضی نگه دارد. متا بالاخره قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را به واتساپ اضافه کرد. با این قابلیت، تا ۳۰ روز می‌توانید پیام‌هایی که در کانال‌ها ارسال می‌کنید، ویرایش کنید.

طبق گزارش اندروید پلیس، قابلیت ویرایش پیام در کانال صرفاً برای پیام‌های متنی است و از آن برای ویرایش تصاویر و فایل‌ها نمی‌توانید استفاده کنید. واتساپ با به‌روزرسانی‌هایی مثل امکان داشتن چند حساب روی یک گوشی و افزایش امنیت پلتفرم خود، سعی می‌کند جایگاه خود را به‌عنوان پیام‌رسان برتر دنیا (ازلحاظ تعداد کاربر) حفظ کند.

واتساپ برای اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید، آهسته و پیوسته پیش می‌رود
واتساپ قصد دارد کانال‌های پیام‌رسان خود را به محفلی برای افراد یا شرکت‌ها تبدیل کند و در این مسیر، توقف‌ناپذیر پیش می‌رود. در هفته‌های اخیر، واتساپ ویژگی‌های ارسال پیام صوتی و استیکر را بهبوده داده و اشتراک‌گذاری پیام‌های فردی را آسان‌تر کرده است.
اگرچه پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها پیش قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها را برای مخاطبان خود به‌ارمغان آورده بودند، واتساپ اکنون این قابلیت را پیاده‌سازی کرده است. به‌نظر می‌رسد متا به کانال‌ها که حدوداً دو ماه پیش دردسترس قرار گرفتند، اهمیت زیادی می‌دهد. افراد و شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را در کانال‌ها تا حداکثر ۳۰ روز پس از ارسال، ویرایش کنند.

واتساپ پس از ویرایش پیام‌ها در کانال، زمان ویرایش را به کاربران نشان می‌دهد. این امر اجازه نمی‌دهد افراد پیامی را که دیگران دیده‌اند، بدون اینکه کسی متوجه شود، تغییر دهند.

ویرایش کردن پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بسیار آسان است. برای این کار باید روی پیام ارسالی خود ضربه بزنید تا منو سه‌نقطه‌ نمایش داده شود. درادامه، باید گزینه‌ی Edit را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات مدنظرتان را انجام دهید. برای ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ ازطریق مرورگر نیز دقیقاً باید همین مراحل را طی کنید.

واتساپ درباره‌ی ویرایش پیام‌ها در این پلتفرم، سه‌ نکته را در FAQs (پرسش‌های متداول) یادداشت کرده است: ۱. پیام‌های کانال‌ها را تنها تا ۳۰ روز پس از ارسال می‌توان ویرایش‌ کرد؛ ۲. کاربران حاضر در کانال پس از ویرایش هر پیام اعلانی دریافت نمی‌کنند؛ ۳. ویرایش پیام‌های تصویری و صوتی یا فایل‌های دیگر در کانال‌ها امکان‌پذیر نیست و صرفاً می‌توانید پیام‌های متنی خود را ویرایش کنید.

واتساپ در یک ماه اخیر به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرده است؛ اما احتمالاً امکان استفاده از چند حساب روی یک دستگاه، مهم‌ترین به‌روزرسانی این پیام‌رسان محسوب می‌شود.

متا با جدی‌ترگرفتن امنیت واتساپ، از مدت‌ها پیش قابلیت ورود با اثرانگشت را نیز برای کاربران فراهم کرده است. طبق‌ گزارش‌ها، واتساپ در‌حال‌حاضر روی بهبود گزینه‌های قالب‌بندی پیام‌ها کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد واتساپ به‌هیچ‌وجه قصد ندارد عنوان «پیام‌رسان برتر دنیا» را به رقبا واگذار کند.
https://mardomefarda.ir/vdcgtt9x.ak9q34prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما