تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰
تعداد نظر۱
جالب است ۰
مدیرعامل واتس‌اپ اخیرا در مصاحبه‌ای امید را در دل کاربران آیپد زنده کرده است. او در بخشی از سخنان خود مدعی شده که خود واتس‌اپ هم خیلی دوست دارد این اپلیکیشن را به آیپد بیاورد.
تمایل واتس‌اپ به عرضه نسخه مخصوص آیپد
به گزارش مردم فردا،«ویل کاتکارت»، مدیرعامل واتس‌اپ در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ورج گفت: «مردم مدت‌هاست که خواستار نسخه آیپد اپلیکیشن ما هستند. ما هم خیلی دوست داریم این کار را بکنیم.»
اگرچه کاتکارت به‌طور مستقیم قول انتشار نسخه آیپد را نداد، ولی به نظر می‌رسد که با این گفته باید در آینده نزدیک منتظر انتشار این پیام‌رسان روی تبلت‌های اپل باشیم.

بستر عرضه واتس‌اپ آیپد آماده شده است
با توجه به اینکه واتس‌اپ فناوری زیرساختی لازم برای توسعه این اپلیکیشن را فراهم کرده، دیگر مانع خاصی پیش روی آن‌ها قرار ندارد. کاتکارت با اشاره به قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتس‌اپ گفت: «ما خیلی روی فناوری پشتیبانی از چند دستگاه کار کردیم. اپ‌های وب و دسکتاپ ما حالا از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. اگر قابلیت سازگاری با چند دستگاه فعال باشد، می‌توانم موبایلم را خاموش کنم و همچنان روی دسکتاپ پیام بگیرم. این قابلیت برای ساخت اپلیکیشن مخصوص تبلت بسیار مهم است، اینکه کاربران بتوانند بدون حفظ اینترنت گوشی از اپلیکیشن استفاده کنند. بنابراین فناوری لازم برای عرضه این اپ موجود است.»

واتس‌اپ برخلاف بسیاری از پیام‌رسان‌ها، به خاطر شیوه رمزنگاری پیام‌های خود قابلیت همگام‌سازی چت‌ها بین دستگاه‌های مختلف را در اختیار نداشت. بنابراین اگر این اپلیکیشن روی موبایل به اینترنت وصل نمی‌بود، نسخه دسکتاپ هم نمی‌توانست به پیام‌ها دسترسی داشته باشد. حالا با قابلیت Multi-Device می‌توانید پیام‌ها را به‌صورت همزمان روی حداکثر چهار دستگاه ببینید.

نسخه آیپد هم می‌تواند یکی از این نسخه‌های تحت پشتیبانی باشد و اجازه بدهد تا در کنار موبایل، دسکتاپ و نسخه وب به ارسال و دریافت پیام روی این دستگاه ادامه دهید. با این حال، مشخص نیست که این اپلیکیشن بالاخره چه زمانی منتشر خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.mq1a2bq14la82.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

غاسم
اذاد دههاغرdGCSE