تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
آمازون عینک آفتابی جذابی رونمایی کرده که به اسپیکر مجهز است و تا ۶ ساعت شارژدهی می‌کند.
عینک جدید آمازون اسپیکر و دستیار صوتی دارد
به گزارش مردم فردا،آمازون، غول آمریکایی صنعت تجارت الکترونیک، کنفرانس مطبوعاتی جدیدی برگزار کرد تا تازه‌ترین دستاوردهایش را در حوزه‌ی محصولات سخت‌افزاری و سرویس‌های نرم‌افزاری به‌نمایش بگذارد. این شرکت درکنار اضافه‌کردن هوش مصنوعی به دستیار صوتی الکسا، مدل جدید عینک Echo Frames را رونمایی کرد.

عینک Echo Frames آمازون از دستیار صوتی الکسا استفاده می‌کند و به اسپیکر مجهز است. این عینک طراحی جذابی دارد و مشابه عینک‌های آفتابی معمولی است. یکی از بهبودهای مهم Echo Frames نسل جدید، افزایش شارژدهی است. این عینک با هربار شارژ تا ۶ ساعت فعالیت می‌کند؛ درحالی‌که مدل اول ۳ ساعت عمر باتری ارائه می‌داد.
 
عینک جدید آمازون از قابلیت جفت‌سازی چندنقطه‌ای پشتیبانی می‌کند تا بتوانید عینک را به‌راحتی با دو دستگاه همگام‌سازی کنید و بین آن‌ها جابه‌جا شوید. با فعال‌سازی قابلیتی جدید، می‌توانید از الکسا بخواهید که برای پیداکردن عینک به شما کمک کند.

قاب عینک جدید Echo Frames آمازون در هفت مدل هیجان‌انگیز ازجمله مستطیلی، گرد، مربعی و چشم‌گربه‌ای روانه‌ی بازار می‌شود. این قاب‌ها بسیار شیک‌تر از قاب نسخه‌ی اولیه‌ی عینک هستند. عینک Echo Frames آمازون با قیمت ۲۷۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. فعلاً به تاریخ عرضه‌ی این محصول اشاره نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdcf1ed0.w6dxcagiiw.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما