تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
سونی اخیراً از اسپیکر های وایرلس و قابل حمل خود با نام‌های SRS-XE300 و SRS-XE200 رونمایی کرد و وعده عملکرد متفاوت این محصولات نسبت به کالاهای رقیب را داد. شرکت سازنده بیان کرد که اسپیکرهای قابل حمل، به لطف پخش کننده‌ی خطی جدید خود نسبت به رقبای دیگر برتری دارند.
رونمایی سونی از اسپیکرهای قابل حمل جدید
به گزارش مردم فردا،اسپیکرهای Portable سونی SRS-XE300 و XE200 با ظاهری جدید عرضه می‌شوند و طراحی آن‌‎ها به شکل استوانه‌ای نسبتاً نامتقارن پنج ضلعی است. این طراح در بازار محبوب است و اکثر اسپیکرهای قابل حمل با چنین طراحی‌هایی روانه بازار می‌شوند.

همچنین طراحی جدید این محصولات ممکن است برای هماهنگی با پخش کننده جدید خطی آن‌ها ضروری بوده باشد. این دستگاه‌های قابل حمل دارای یک شکل قرارگیری جدید برای بلندگوهای اصلی هستند به نحوی که با قرارگیری خطی، سعی در بازسازی تنظیمات صوتی حرفه‌ای کنسرت‌ها دارند. همچنین شکل ظاهری جدید باعث افزایش انرژی صدای خروجی بلندگوها نسبت به نسل قبل می‌شود.

نتیجه این طراحی به باور Sony توزیع یکنواخت صدا در محدود 180 درجه‌ای است. اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XE300 و SRS-XE200 به ترتیب دارای بلندگوهای محدوده کامل 71×49 میلی متری و 42x51mm هستند و در هر دو محصول از فناوری X-Balanced سازنده استفاده شده است.

تکنولوژی X-Balanced صدای خروجی را با کیفیت بالاتر و عمیق‌تر ارائه می‌کند و شکل غیردایره‌ای بلندگوها دیافراگم آن‌ها را به حداکثر می‌رساند و در نتیجه صدای بم نیز افزایش می‌یابد. اسپیکرهای جدید Sony همچنین به دستگاه شارژ سریع، بلوتوث 5.2 و USB type-C مجهز هستند.

مدل XE200 و XE300 به ترتیب دارای عمر باتری 16 و 24 ساعت خواهند بود. بلندگوهای جدید Portable با رنگ‌های مختلفی به بازار خواهند آمد و مدل SRS-XE200 با قیمت 160 دلار و XE300 با قیمت اولیه 192 دلار در اروپا عرضه خواهند شد.
سونی همچنین یک مدل دیگر با طراحی دایره‌ای تر به نام SRS-XG300 معرفی کرده که یک نسخه کوچک‌تر از SRS-XG500 است و از استاندارد ضد آب IP67 همراه با عمر باتری 25 ساعت برخوردار است.
https://mardomefarda.ir/vdce.z8vbjh8xz9bij.html
منبع : مجله سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما