تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
کانادا و آمریکا راهی فینال والیبال قاره آمریکای شمالی شدند.
ترمز رقیب المپیکی والیبال ایران کشیده شد!
به گزارش مردم فردا،از سری مسابقات والیبال قهرمانی آمریکای شمالی موسوم به نورسکا و در نیمه نهایی آن تیم تیم های کانادا و آمریکا با غلبه بر کوبا و دومنیکن راهی فینال شدند.
در دومین بازی این دور شاگردان توماس ساملوو در تیم کانادا در یک بازی جذاب توانست با نتیجه سه بر دو از سد تیم کوبا رقیب ایران در رنکینگ جهانی بگذارند و راهی فینال شوند. کانادایی ها ست های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ از آن خود کردند و تیم کوبا هم ست های اول و چهار را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد.
در این مسابقه استفان تیموتی مار با کسب بیست و هشت پوئن امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود و پس از او آرتور سوارز هم‌تیمی اش با بیست و دو امتیاز قرار گرفت. خسوس هررا از کوبا هم با هجده امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود.
پیش از این دیدار تیم ملی والیبال آمریکا میزبان مسابقات کار راحتی را پیش رو داشت و توانست با نتیجه سه بر صفر از سد دومنیکن بگذرد و راهی فینال شود.
بدین ترتیب دیدار فینال بین تیم های کانادا و آمریکا بامداد فردا برگزار خواهد شد، قبل از این دیدار هم کوبا برای کسب رتبه سومی به مصاف دومنیکن خواهد رفت.
https://mardomefarda.ir/vdch6-ni.23nvidftt2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما