تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
در یک خبر بد برای علاقه‌مندان به سیستم عامل موبایل گوگل، گفته می‌شود این کمپانی در لحظه آخر از انتشار کُد منبع اندروید 14 منصرف شده و آن را تا اوایل ماه اکتبر به تعویق انداخته است.
انتشار نسخه نهایی اندروید 14 به تعویق افتاد
به گزارش مردم فردا،سال میلادی گذشته اندروید 13 اواسط ماه آگوست از راه رسید اما ظاهراً امسال باید چند هفته بیشتر برای نسخه جدید اندروید انتظار کشید. طبق آخرین شایعات گوگل حالا انتشار نسخه نهایی اندروید 14 در روز چهارم اکتبر 2023 را دنبال می‌کند.

آخرین شایعات درباره نسخه نهایی اندروید 14
مشعل رحمان یک منبع بسیار قابل اتکا در زمینه اخبار اندروید است. اخیراً وی مدعی شده گوگل در لحظه آخر انتشار اندروید 14 را به تعویق انداخته است. این در حالی است که انتظار می‌رفت نهایتاً امروز اندروید 14 پایدار از راه برسد.

افشاگر مزبور می‌گوید حتی سازندگان موبایل و تبلت هم در لحظه آخر از این تصمیم گوگل مطلع شده‌اند. ظاهراً به تعویق افتادن انتشار کُد منبع نسخه پایدار اندروید 14 به رفع حفره‌های امنیتی و آماده کردن وصله‌های جدید نسبت داده می‌شود. با این حال از آنجایی که در روز چهارم اکتبر (مصادف با 12 مهر) شاهد رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 8 خواهیم بود، ممکن است علت اصلی این تصمیم گوگل باشد.


بد نیست اشاره کنیم گوگل هرگز تاریخ مشخصی برای انتشار نسخه نهایی اندروید 14 اعلام نکرده است. با این حال تقریباً این اتفاق نظر بین منابع مختلف وجود داشت که در روز پنجم سپتامبر از راه می‌رسد. حالا سازندگان موبایل هم باید در برنامه‌های خود تجدید نظر کنند، برای نمونه ممکن است وان پلاس نتواند در تاریخ 25 سپتامبر  OxygenOS 14 را طبق وعده خود منتشر کند.

گفتنی است که به تعویق افتادن انتشار نسخه نهایی اندروید 14 لزوماً اتفاق بدی نیست و می‌تواند به خلق یک تجربه بهتر و کم نقص تر از جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل کمک کند.
https://mardomefarda.ir/vdcd990x.yt0zz6a22y.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما