تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
گوگل سرانجام اولین نسخه بتای اندروید 14 با امکانات و قابلیت های جدید را برای کاربران گوشی های پیکسل سری ۵ تا ۷ منتشر کرده است.
اولین نسخه بتای اندروید 14 منتشر شد
به گزارش مردم فردا،قابلیت‌های جدید در سیستم ناوبری، حریم شخصی، عملکرد و امکان شخصی‌سازی بیشتر را می‌توان از جمله ویژگی‌هایی دانست که با نسخه بتای اندروید 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کلید برگشت یکی از مواردی است که دستخوش تغییر شده و اکنون کاربران می‌توانند پیش‌نمایشی از صفحه‌ای که قصد ورود به آن را دارند، مشاهده نمایند. همچنین این فرایند اکنون از جذابیت بصری بیشتری برخوردار است و کلید برگشت هم مطابق با پوسته و پس‌زمینه، تغییر رنگ می‌دهد.

صفحه جدید برای اشتراک‌گذاری محتوا، از دیگر قابلیت‌های تازه در نسخه بتای اندروید 14 است که به توسعه‌دهندگان، امکان افزودن گزینه‌های اختصاصی مرتبط با اپلیکیشن‌های خود را می‌دهد. گوگل معتقد است که امکانات در نظر گرفته شده در صفحه مذکور، برتری نسبی در مقایسه با سیستم به‌اشتراک‌گذاری فعلی اندروید دارند که معمولاً لیستی از اپ‌ها و قابلیت‌های آنها را به ترتیب حروف الفبا نمایش می‌دهد.

سایر موارد جدید در نسخه بتای اندروید 14 شامل ویژگی‌های گرافیکی و افکت‌های بصری بهبود یافته می‌شود. همچنین تنظیمات زبان ارتقاء یافته و سیستم می‌تواند به شکل خودکار پیکربندی لازم برای هر اپلیکیشن را انجام دهد. اپلیکیشن‌ها در صورت اجازه کاربر می‌توانند به برخی از اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند. قابلیتی که گوگل برای کمک به افراد معلول در نظر گرفته است.

اندروید 14 شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های گرافیکی جدید است که هدف آن برجسته کردن برنامه‌هاست. تنظیمات برگزیده زبان برای هر برنامه نیز بهبود یافته و اکنون اجازه می‌دهد زبان‌های نمایش‌ داده‌ شده در لیست زبان‌های هر برنامه تنظیمات اندروید به‌ صورت پویا سفارشی شوند. مانند نسخه‌های قبلی اندروید، Android 14 همچنان از تبلت‌ها و تلفن‌های تاشو با الهام از طراحی و راهنمای توسعه پشتیبانی می‌کند تا به بهبود تجربه کاربر کمک کند.
https://mardomefarda.ir/vdchk6nz.23nq6dftt2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما