تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
با انتشار نخستین ویرایش از اندروید 14 و قرار گرفتن آن در دسترس توسعه دهندگان این سیستم عامل، اکنون باید منتظر اعلام لیست دستگاه‌هایی باشیم که قرار است بروزرسانی ارتقا به این سیستم عامل جدید را دریافت کنند. به تازگی لیستی در دسترس قرار گرفته است که گوشی‌های سامسونگ قابل ارتقا به این سیستم عامل را نشان می‌دهد.
کدام گوشی‌های سامسونگ اندروید 14 را دریافت می‌کنند؟
به گزارش مردم فردا،گوگل به تازگی نخستین ویرایش از اندروید 14 را در اختیار توسعه دهندگان این سیستم عامل قرار داده است. به این معنی که تا چند ماه دیگر باید منتظر انتشار نسخه نهایی از این سیستم عامل باشیم و دیگر شرکت‌ها نظیر سامسونگ نیز در آینده نزدیک دستگاه‌های خود را همراه با یک رابط کاربری جدید به سیستم عامل اندروید 14 مجهز می‌کنند.

پشتیبانی عالی سامسونگ از گوشی‌های بالارده، میان رده و حتی پایین رده خود در مورد انتشار بروزرسانی اندروید 13 نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد خیلی زود سیستم عامل اندروید 14 را هم همراه با یک رابط کاربری جدید در اختیار کاربران محصولات خود قرار دهد.
لیستی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 را در دسترس کاربران بسیاری از محصولات خود قرار دهد. انتظار می‌رود بروزرسانی ارتقا به این سیستم عامل برای دستگاه‌های زیر منتشر شود.

سری گلکسی اس

گلکسی اس 23 اولترا
گلکسی اس 23 پلاس
گلکسی اس 23
گلکسی اس 22 اولترا
گلکسی اس 22 پلاس
گلکسی اس 22
گلکسی اس 21 FE
گلکسی اس 21 اولترا
گلکسی اس 21 پلاس
گلکسی اس 21
سری گلکسی زد

گلکسی زد فولد 4
گلکسی زد فلیپ 4
گلکسی زد فولد 3
گلکسی زد فلیپ 3
سری گلکسی A

گلکسی A73
گلکسی A72
گلکسی A53
گلکسی A52 5G
گلکسی A52s
گلکسی A52
گلکسی A33
گلکسی A23
گلکسی A14
گلکسی A13
گلکسی A04s
سری گلکسی M

گلکسی M53 5G
گلکسی M33 5G
گلکسی M23
سری گلکسی Xcover

گلکسی Xcover 6 Pro
سری گلکسی تب

گلکسی Tab S8 Ultra
گلکسی Tab S8 پلاس
گلکسی Tab S8
سری گلکسی Tab S7
سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد پشتیبانی نرم افزاری در گوشی‌های گلکسی خود را به مدت چهار سال ادامه دهد. به این ترتیب انتظار می‌رود این محصولات به چهار نسخه جدید از سیستم‌های عامل اندروید مجهز شوند. گوگل اعلام کرده است که نسخه نهایی از اندروید 14 را در ماه جولای برای گوشی‌های پیکسل خود منتشر می‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ نیز در فواصل ماه‌های اکتبر تا نوامبر، نسخه پایداری از این سیستم عامل را همراه با رابط کاربری One UI 6.0 منتشر نماید.

همانطور که در بالا نشان داده شد بیش از 30 دستگاه مختلف تولید شده توسط سامسونگ برای دریافت بروزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 آماده هستند. با توجه به اینکه آماده سازی این بروزرسانی‌ها زمان‌بر است و مطمئنا چند ماهی سامسونگ را مشغول نگه می‌دارد انتظار می‌رود تا ماه ژانویه سال 2024 میلادی تمامی محصولات موجود در لیست بالا بروزرسانی اندروید 14 را دریافت کرده باشند. باید دید سامسونگ چه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای بروزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 خود در نظر می‌گیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcewp8z.jh8p7i9bbj.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما