تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی که الزامات نصب ویندوز ۱۱ را ندارند، پیشنهادی برای ارتقا به این سیستم‌عامل ارائه می‌دهد که دلیل آن مشخص نیست.
مایکروسافت پیش‌ نیاز نصب ویندوز 11 را حذف می‌کند؟
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت به برخی کاربران ویندوز ۱۰ پیشنهاد می‌دهد سیستم خود را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهند، حتی اگر کامپیوتر شخصی آن‌ها، الزامات نصب این سیستم‌عامل را نداشته باشد. همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، ویندوز ۱۱ با مجموعه‌ای بسیار دقیق از پیش‌نیازها، ازجمله رم ۴ گیگابایتی، ماژول TPM و پردازنده‌ی نسبتاً مدرن ارائه می‌شود که امکان ارتقا را برای بسیاری از کاربران غیرممکن کرده بود.

کاربری به‌نام PhantomOfErath در توییتر اشاره کرده که پیشنهاد به‌روزرسانی ماشین مجازی ویندوز ۱۰ بدون TPM و فقط با ۲ گیگابایت رم برای او ارائه شده است. کاربر دیگری در ردیت ادعا کرد که رایانه‌ی مدرسه‌ی آن‌ها با رم ۲ گیگابایتی، پیشنهاد ارتقا به ویندوز ۱۱ را دریافت کرده است درحالی‌که سیستم مذکور حتی با ویندوز ۱۰ عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

به‌نظر می‌رسد پیام ارتقای ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱ روی سیستم‌هایی که از سیستم‌عامل جدید مایکروسافت پشتیبانی نمی‌کنند، یک خطای فنی باشد. اگر کاربران پیشنهاد را قبول کنند، بررسی سازگاری انجام خواهد شد که نشان می‌دهد کامپیوتر پیش‌نیازها را برآورده نمی‌کند. البته راهکارهایی برای نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهایی که به‌طور رسمی از آن پشتیبانی نمی‌کنند وجود دارد، اما تأیید پیام ارتقای ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱ روی سیستم‌هایی که رم و پردازنده‌ی سازگار با این سیستم‌عامل را ندارند، در نهایت کار نخواهد کرد.

XDA می‌نویسد، طبق ادعای مایکروسافت، رایانه‌های شخصی با پردازنده‌های قدیمی‌تر ۵۰ درصد بیشتر با خطا مواجه خواهند شد و به‌همین دلیل چنین سیستم‌هایی را برای نصب ویندوز ۱۱ تأیید نکرده است.
اگر رایانه‌ی شخصی شما پیش‌نیازهای نصب ویندوز ۱۱ را ندارد اما پیامی برای ارتقا به این نسخه دریافت کرده‌اید، بهترین اقدام، چشم‌پوشی از این پیشنهاد است.
https://mardomefarda.ir/vdchqwnz.23n-mdftt2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین