تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶
جالب است ۰
تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دیدار رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب به مصاف تیم دینامو کرواسی و یاران صادق محرمی می‌رود.
دو بازیکن ایران در لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش مردم فردا،میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی که طی دو فصل گذشته در آ. ا. ک آتن عضویت داشتند و به‌عنوان مدافعان کناری و وینگر برای این تیم در رقابت‌های سوپر لیگ یونان رفتند، امشب فرصت انجام بازی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را دارند.
تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در فصل اخیر توانست به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان دست پیدا کند، امشب در حالی مقابل دینامو زاگرب کرواسی قرار می‌گیرد که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی به طور همزمان در فهرست اولیه این تیم دیده می شوند و احتمالا از ابتدا به میدان بروند.

احسان حاج‌صفی که در فصل گذشته سوپر لیگ یونان ۲۹ بار به میدان رفت و دو پاس گل داد، در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل همواره حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن داشته که احتمالا امشب هم از ابتدا مقابل دینامو زاگرب به میدان برود.
میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن هم که ۱۳ مسابقه در فصل قبل سوپر لیگ یونان انجام داد و بخاطر مصدومیت نتوانست بازی‌های بیشتری انجام بدهد، امیدوار است امشب برابر یاران محرمی شانس حضور در زمین پیدا کند.
https://mardomefarda.ir/vdccssqi.2bqxo8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما