تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
جووانی دی‌لورنزو، دفاع راست ناپولی، اطمینان دارد که این باشگاه امسال برای اولین بار در تاریخش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.
امسال در لیگ قهرمانان طلسم‌شکنی می‌کنیم
به گزارش مردم فردا،ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید برابر آینتراخت فرانکفورت به میدان برود. بازی رفت دو تیم امشب برگزار می شود و سه هفته بعد بازی برگشت در ایتالیا خواهد بود.

جووانی دی‌لورنزو با اعتماد به نفس بالا در نشست خبری این بازی شرکت کرد و گفت که انگیزه بالایی برای صعود دارند:«همه می دانیم که ناپولی هرگز به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نرسیده ولی امسال شرایط ما بسیار عالی است و می خواهیم طلسم را بشکنیم. تیم انگیزه بسیار بالایی دارد و می دانیم این بازی چه اندازه مهم است. لیگ قهرمانان سطح بسیار بالایی دارد ولی من تجربه قهرمانی با ایتالیا در یورو 2020 را دارم و مطمئنم با اتحاد و همبستگی تیمی می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.»
دی لورنزو ادامه داد:«ما در یورو تیم متحدی بودیم و قهرمان شدیم. از نظر من تاکتیک پس از اتحاد تیمی قرار می گیرد. فرانکفورت را به خوبی شناسیم و باید سعی کنیم همه فضاهای خالی را پوشش بدهیم. باید حریف را به خوبی پرس کنیم و البته روی ضربات ایستگاهی هم بسیار کار کرده ایم و این یکی از نقاط قوتمان است. ما می خواهیم به دور بعد برویم و همه سعی خودمان را خواهیم کرد.»
https://mardomefarda.ir/vdcivvaz.t1aqq2bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما