تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
آرسن ونگر سرمربی اسطوره ای آرسنال پیش بینی کرد که منچسترسیتی و میلان فینال لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 را در شهر استانبول برگزار خواهند کرد.
پیش‌بینی ونگر از فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش مردم فردا، رئال مادرید و منچسترسیتی همچون سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل همدیگر قرار می گیرند. پارسال رئال مادرید در زمین سیتی با نتیجه چهار بر سه شکست خورد اما به لطف پیروزی سه بر یک در بازی برگشت توانست به فینال راه پیدا کند و با غلبه بر لیورپول برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شود. امسال گواردیولا به دنبال انتقام است که ارلینگ هالند ستاره مهارنشدنی این تیم خطر اصلی برای رئال مادرید خواهد بود. یکی از تفاوت های اصلی این است که بر خلاف پارسال، بازی برگشت در اتحاد خواهد بود.  در سمت دیگر نیمه نهایی نیز میلان و اینتر به مصاف هم می روند تا پس از سالها بالاخره یک تیم ایتالیایی به فینال برسد.
ونگر در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:" در حال حاضر میلان و سیتی شانس بیشتر و برتری جزئی برای رسیدن به فینال دارند چرا که از نظر دفاعی منسجم تر هستند. به نظر می رسد که رئال مادرید از نظر دفاعی آسیب پذیرتر از منچسترسیتی است.  البته رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و می توانند در هر لحظه ای گل بزنند و هر چیزی امکان پذیر است."
https://mardomefarda.ir/vdcivuaz.t1avr2bcct.html
منبع : فوتبالی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما