تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
هنگامی که یک گوشی هوشمند خریداری می‌کنید، این دستگاه مدت زمانی نزدیک به چندین سال می‌تواند برای شما به خوبی کار کند. اما با گذر زمان، دستگاه‌های اندرویدی دیگر جذابیت اولیه خود را ندارند و این موضوع به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. بر همین اساس، گویا مشکل منقضی شدن مجوزهای دسترسی به اینترنت در اندروید ۱۴ برطرف خواهد شد. با ما همراه باشید.
مشکل منقضی شدن مجوزهای دسترسی به اینترنت در اندروید 14 برطرف خواهد شد
به گزارش مردم فردا،درست مانند هر چیز دیگری، گوشی‌های هوشمند نیز قدیمی می‌شوند. حتی انسان‌ها هم پیر می‌شوند. ممکن است زمانی باشد که فرد پیر شود و همه چیز تغییر کند و آن فرد به سختی می‌تواند مانند گذشته عمل کند. در مورد گوشی‌های هوشمند هم همین‌طور است، اما این مشکل به زودی رفع می‌شود. در حالی که برخی از گوشی‌های هوشمند می‌توانند برای مدتی طولانی به شما خدمات خود را  ارائه دهند، اما برخی دیگر نمی‌توانند این چنین باشند.

در طول استفاده از دستگاه‌ها، برخی از آن‌ها ممکن است خراب شوند و کاربران از کار کردن با آن خودداری کنند. آن‌هایی که خراب نمی‌شوند نیز ممکن است در نهایت کاربر از آن خسته شود، آن را کنار بگذارد و یک دستکاه جدید به جای آن‌ها تهیه کند. با توجه به برخی داده‌های مهم در چنین دستگاهی، اکثر کاربران تصمیم می‌گیرند آن را نگه دارند و هر زمان که به اطلاعاتی از آن نیاز داشتند به سراغ آن بروند. اما مشکل منقضی شدن مجوزهای دسترسی به اینترنت در یک دستگاه هوشمند می‌تواند باعث شود تا نتوانید از آن دستگاه قدیمی برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.


بسیار از کاربران نیز به همین دلیل از استفاده کردن از تلفن‌های قدیمی خود ناامید می‌شوند، زیرا متوجه شده‌اند که گواهی اینترنت آن منقضی شده است. به همین دلیل، نمی‌توانید با استفاده از همان گوشی هوشمند به اینترنت متصل شوید. این چیزی است که تا به امروز برای برخی از تلفن‌های هوشمند قدیمی اتفاق افتاده است. این موضوع البته کاملا بد نیست زیرا اندروید روش عجیبی برای رسیدگی به چنین مشکلی دارد.

از طرف دیگر گوگل می‌خواهد از شر این موارد برای همه کاربران خلاص شود و این شرکت قصد دارند مشکل مذکور را با نسخه بعدی اندروید برطرف کنند که اندروید ۱۴ خواهد بود. در یک کد اپن سورس اندروید، توسعه دهنده‌ای به نام میشال رحمان متوجه شده است که گوگل در حال کار بر روی یک مدل سری اصلی است که آپدیت خودکار گواهی‌های پایه اتصال به اینترنت را ممکن می‌سازد. بنابراین مجوزهای مذکور از فروشگاه گوگل پلی به‌روزرسانی خواهند شد.

به گفته خبرگزاری GizChina، همانطور که در حال حاضر نیز این موضوع وجود دارد، به‌روزرسانی مجوز پایه با آپدیت اصلی سیستم عامل ارائه می‌شود. بنابراین اگر دستگاه دیگر هیچ به‌روزرسانی جدیدی دریافت نکند، این احتمال وجود دارد که گواهی‌های پایه نیز با گذشت زمان منقضی شوند. با رفع مشکل آتی، مجوزهای پایه اتصال به اینترنت می‌توانند به‌ عنوان بخشی از خدمات تلفن همراه گوگل به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند.

این موضوع همیشه اینترنت دستگاه را فعال نگه می‌دارد و البته می‌تواند به هر وب سایتی بدون توجه به قدیمی بودن آن متصل شود. گواهینامه‌های پایه نیز بر اساس اعتماد به کاربران ساخته شده‌اند. هر وب‌سایت با استفاده از گواهی‌های پایه به طور ایمن به دستگاه تلفن همراه متصل می‌شود. این بدان معناست که زمانی که گواهی‌های پایه منقضی می‌شوند، اتصال امن به وب‌سایت‌ها و سایر برنامه‌ها غیرممکن می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdchzknz.23nmqdftt2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما